Nemesis90 Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Hei, bygde ny pc for ca 1 uke siden, og kjøpte med 2x mist 120 mm (blå led) , den ene sitter og kjøler min thermalright exstrem 120, og den andre skulle jeg hatt i døra, men passa ikke pga cpu kjøleren er for stor. men det gjør ingenting men ja, jeg leste jo så mye possitivt om de mist viftene, at de er stille og kjøler bra.. for og si en ting, blir folk gale av at pcen lager litt lyd? hvertfall det blir ikke jeg, klarer meg med litt støy, når jeg sitter med headset på uansett. ble rett og slett skuffet over hvor lite luft de mist viftene klarer og få frem, og de kjører bare på rundt 1000 rpm. kjenner jo så vidt at de blåser.. nei dette var et bom kjøp! de kan ikke måle seg med de 3x viftene som følgte med mitt antec 900 kabinett jaja, noen som kan anbefale andre 120 mm vifter som vil gi fra seg litt mer luft? gjerne med blått Lys på og^^ Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Ja en blir nok puslete, 9 derimot funker fjell. Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2007 9 stk, ja om jeg bare hadde fått plass=P haha Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) Jeg har tapetsert hele kabinettdøra mi med disse. Men om du ikke er så redd for støy så er det ganske så mye annet å velge i en de mest ultrastille viftene på markedet. http://www.microplex.no/category.aspx?cat=...amp;mcat=15s351 Endret 23. desember 2007 av perpyro Lenke til kommentar
Imsochobo Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) Ikke northq eller Mist, northq funka bedre enn mist, bråket mindre og flytta mer virker det som, og funka bedre til radiatorerene, men fortsatt lite, trenger noen SOM FLYTTER LUFT, ikke får luft til å få en bevegelse, flytte, blåse, ikke se fancy ut og som greier max å kjøle en pc med 65 watts cpu, og 40 watts skjermkort, jeg har rundt 400 watt fordelt på 2 radiatorere, og mist og northq greier ikke, trenger noe kraftig jeg også. http://www.microplex.no/product.aspx?pid=4...amp;mcat=15s351 Noe som den til overclockinga mi ? =) har ikke noe vondt å si om papst. Endret 23. desember 2007 av iLoVecF Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Tror fremdeles jeg ville gått for Deltaen jeg da. Den har 2 kulelager i opphenget i motoren mens papst vifta kun har glidelager. Jeg tror i hvertfall kulelager holder lengere en glidelager. I tillegg har papst vifta større turtall en deltaen så da blir den enda mere slitasje på lagrene. Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2007 greia med mist vifta mi, ser nesten ut som den hakker på 1000rpm, latterlig... har sånt problem med mine nye 8800 GTS kort, det ene kjører på fult, mens den andre "hakker nesten" du ser at det nivdia merket på vifta er mer synlig når den går sakte en fort.. blir rett og slett forbanna på sånt, til og med med justering i et vifte program endrer det seg ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå