Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 På min Audi kan jeg velge om alle vinduene, kun vindene foran, eller ingen vinduer, skal gå opp/ned når jeg holder inne knappen for å låse opp/igjen på fjernkontrollen på nøkkelen. Sjekk om du har det samme, og kan slå det av. Fort gjort å komme borti knappene i lommen, og rekkevidden er ganske lang. Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Samme på opel. Holder inn låseknapp så lukker vinduer og takluke seg og omvendt på åpneknappen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Mange har dette, poenget var å prøve å slå det av for å se om det løser problemet, eller se om det er feil på bilen. Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Fullt muligt å slå det av, men da trengs det diagonoseapparat for det bilmerke. Er det VAG så er jeg 127% sikker på at det er comfortmodulen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Jeg velger dette selv i bilens kjørecomputer. Trenger ikke diagnoseutstyr på min bil. Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 (endret) Står jo ikke noe om hvor gammel bilen er, men er den ganske ny, så går det sikkert å skru det av selv. Ren tipping, så vil jeg tro det er snakk om passat fra 1998-2003 Endret 7. januar 2015 av Fjernsyn Lenke til kommentar
Selle Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 Fullt muligt å slå det av, men da trengs det diagonoseapparat for det bilmerke. Er det VAG så er jeg 127% sikker på at det er comfortmodulen Det er ikke alltid komfortmodulen. Golf MK4 f.eks. er det vanligvis microbryterne i dørlåsen som er årsaken hvis bilen låser seg opp og lukker opp vinduer av seg selv Den ene av mine mk4 drev med dette en stund. Jeg fant ut at jeg hadde en spylerveskelekasje i bakluka. Etter at jeg sluttet å bruke spyler bak, har det ikke sjedd en eneste gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå