gecho Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Jeg leste om VapoChillen til Overklokking.no, og jeg leste lovnader om flere resultater ... Har de lovede resultatene kommet eller ble VapoChillen forkastet, og i det tilfellet - hvorfor? Har VapoChillen for høyt støynivå til å være hovedmaskinen til brukeren på ok.no? Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Nei den støyer ikke i min mening. Kun en lett bakgrunnsbris . Jeg tror yummy skal teste mer når han får tid. Har visst mange tester å gå mellom for tiden. :o Lenke til kommentar
gecho Skrevet 10. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2003 MrA| - bra hjemmeside, leste ikke bokstavene og tallene som sto der men så noen bra bra bilder ... :o Lenke til kommentar
EC Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 1: Ja, Vapochillen bråker for mye til å være min hovedmaskin. Har feeet vannkjøling! 2: Ja, jeg har mye å gjøre for tiden. Prosjektarbeider på skolen, en del tester det haster med osv. 3: Ja, jeg skal teste Vapochillen ytterligere. Men det er ikke prioritert ennå. Så får vi se hva vi gjør - det er ikke umulig at jeg pakker go'saken ned og sender den til noen med bedre tid enn meg. Synd å si det, men akkurat nå står den i et kott og sturer fordi den ikke blir brukt... Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 1: Ja, Vapochillen bråker for mye til å være min hovedmaskin. Har feeet vannkjøling! 2: Ja, jeg har mye å gjøre for tiden. Prosjektarbeider på skolen, en del tester det haster med osv. 3: Ja, jeg skal teste Vapochillen ytterligere. Men det er ikke prioritert ennå. Så får vi se hva vi gjør - det er ikke umulig at jeg pakker go'saken ned og sender den til noen med bedre tid enn meg. Synd å si det, men akkurat nå står den i et kott og sturer fordi den ikke blir brukt... Hvorfor i helvete bruker du den ikke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå