slimer Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Hei. Jeg har CPU og skulle akkurat til å montere nytt system og greier ikke å finne cpu pastaen som jeg hatt liggende. Er det noen snille sjeler i Drammens område som jeg kunne kjøpt litt pasta av? Har så lyst til å sette sammen PC-en i romjulen men kan ikke reise til oslo imorgen og kjøpe. Noen som har litt til overs? Kjøper gjerne...PLEASE! Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Hei. Jeg har CPU og skulle akkurat til å montere nytt system og greier ikke å finne cpu pastaen som jeg hatt liggende. Er det noen snille sjeler i Drammens område som jeg kunne kjøpt litt pasta av? Har så lyst til å sette sammen PC-en i romjulen men kan ikke reise til oslo imorgen og kjøpe. Noen som har litt til overs? Kjøper gjerne...PLEASE! Heisann, Jeg har en tube med Arctic Silver 3 som jeg ikke har bruk for mer. Er ferdig med å bygge maskiner på en god stund nå, så den kan du få av meg. Kontakt meg på PM. Telcontar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå