Keawedo Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) hey, jeg har vurdert å bestille NGT 20000/1000kbps. kor mye får jeg utt av linja med dette: Total linjelengde inkludert inntak: 2437 meter Lengde på inntak: 100 meter (standard) Linjestatus: Ny linje Tråddiameter: 0,4 mm eller lavere Fabrikat på utstyr: Ukjent Mulig produktklasse: 64-1024 2 par NGT gav meg ikke detaljert forklaring mye av linja jeg kan bruke, sto bare (Ja, du kan få bredbånd!) ^^ PS: Sorry for feilstavning, Dyslexia Endret 23. desember 2007 av Keawedo Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Det er vanskelig å si hvilken hastighet du vil lande på. Det avhenger av støy og om tråddiameteren er den samme hele veien. Er ikke så veldig optimistisk på dine vegne hvs det er 0,4 kvadrat. Mulig du havner på 5Mbit +/- 50%. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 2.5km fra deg til sentralen? Da mister du nok dessverre over 50% av linja bare der vil jeg tro. Må jo nesten bo oppå sentralen for å oppnå optimal hastighet Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 hey, jeg har vurdert å bestille NGT 20000/1000kbps. kor mye får jeg utt av linja med dette: Total linjelengde inkludert inntak: 2437 meter Lengde på inntak: 100 meter (standard) Linjestatus: Ny linje Tråddiameter: 0,4 mm eller lavere Fabrikat på utstyr: Ukjent Mulig produktklasse: 64-1024 2 par NGT gav meg ikke detaljert forklaring mye av linja jeg kan bruke, sto bare (Ja, du kan få bredbånd!) ^^ PS: Sorry for feilstavning, Dyslexia Har omtrent samme "linjedata" som deg, men ca 100 meter kortere avstand til sentralen. Samme Tråddiameter. Jeg får 6500 stabilt, og ca 9000 maks nedlasting, så skal du ha en stabil linje, så bør du ikke regne med noe særlig mer enn 6500. Du kan spare 11 kr i mnd hvis du bestiller ADSL fri fart ifht til ADSL Mega fri fart Pantera Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå