Gå til innhold

Overgang 4pin molex til 6pin på x1950 pro agp

bo1e

Anbefalte innlegg

Har kjøpt meg et x1950 pro apg, men fikk ikke med noen overgang/adapter til strøm. Psuen min har bare vanlige 4pins molex-plugger, mens skjermkortet har en 6pins sak. De fleste steder jeg har sett dette så kalles det pcie-kontakt. Regner med det er akkurat det samme selv om mitt kort er agp? Har også sett at det finnes overganger fra både èn og to 4pins-plugger til èn 6pins. Har det noe for seg å koble to 4pins til èn 6pins? Hvor får jeg tak i en sånn overgang til en billig penge? Ser de koster 10 kr på ebay, men her til lands må jeg vel ut med det 10dobbelte å vel så det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er en standard sak altså, som går til både agp og pci, selv om alle kaller den for pci strømovergang. Er det noen forskjell på å bruke 2 molex 4pins eller 1? Er det noen som selger den som ikke tar 130 kr i frakt for en vare som koster 25 kr?

Lenke til kommentar
Enkelte weshopper sender med brevpost.

Vet du hvilke? sjekket de øverste i prisguiden som hadde den overgangen men så ikke ut som de ville sende noe annet enn servicepakke.

Jeg skal sjekke om den jeg har fungerer eller ei. Ser den har fått litt juling i kontakten. Om den fungerer skal jeg sende den til deg :)

Det hadde vært knall. Hvis ikke så kan jeg sikkert forhøre meg litt rundtomkring. Helt sikkert folk som har sånn en til overs. Nye psuer har vel slike 6pins plugger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...