mopani Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2007 Dere vet at julenissen ikke finnes? Gjør han ikke??:S Takk for at du ødela jula for meg a! Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Dere vet at julenissen ikke finnes? *sniff* *sniff* Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 du vet at morra di er mann? Du vet at Moren min er død? Så bare hold kjeft.. og ikke snakk om andres mor.. Den er for gammal til å være halv morsom en gang. Dersom det mot alle odds skulle være sant så tror jeg ingen her bryr seg uansett. Lenke til kommentar
MK2 Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Hvem sier noe om at man må sove? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 du vet at morra di er mann? Du vet at Moren min er død? Så bare hold kjeft.. og ikke snakk om andres mor.. Den er for gammal til å være halv morsom en gang. Dersom det mot alle odds skulle være sant så tror jeg ingen her bryr seg uansett. Er ikke veldig usannsynlig å "møte" noen der en av foreldrene til personen er død, men ja de fleste bryr seg ikke over nettet uansett. Lenke til kommentar
mopani Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2007 Hvem sier noe om at man må sove? Hehe, man må ikke det nei.. Men da er man steintrøtt på julaften...... Lenke til kommentar
MK2 Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Hvem sier noe om at man må sove? Hehe, man må ikke det nei.. Men da er man steintrøtt på julaften...... Jepp, men det sier vi ikke noe om ^^ Noe som også kan hjelpe er å legge seg veldig sent (Les; 5-6 tida), så kan man sove fram til ettermiddagen, da kommer selve julaften fortere også Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Men da går man glipp av alle julefilmene og får ikke utnytta julaften ordentlig! Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 du vet at morra di er mann? Du vet at "morra di er mann" er gammelt? Lenke til kommentar
jahas Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 du vet at morra di er mann? Du vet at "morra di er mann" er gammelt? Stemmer det, men spørsmålet her er om du vet det ??..!! Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Du vet at "morra di er mann" er gammelt? Du vet at "Julenissen fins ikke hehe:D" er enda eldre? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 du vet at morra di er mann? Jeg vet hvordan du vet det. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Du vet at "morra di er mann" er gammelt? Du vet at "Julenissen fins ikke hehe:D" er enda eldre? Dere vet at ikke alle har sett, hørt og gjort det samme som dere? Eller du kan ta melatonin (tror det skrives sånn). Det er et naturlig sovemiddel som jeg personlig er veldig glad i! Hm, ja den kunne jeg også ha hatt bruk for. Våknet klokken 3 i dag. Litt kjedelig når lille julaften varer i omtrent 8 timer, bare. Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Beklager å si det, men du har et barn i deg . Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Var sånn i fjor men så fikke jeg så drittgaver dagen etter at jeg nesten ikke tenker på det nå.. Eneste grunnen til at jeg ikke får sove i kveld er vel den gode julemiddagen Lenke til kommentar
jahas Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Beklager å si det, men du har et barn i deg . hmm.. hadde hun bare ikke vært mann så.... Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Lån en av bøkene til mora di, og les den på senga. Da vil du fort sovne av enten skjedsomhet, eller av utmattelse ^_^ Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Lese gjør meg alltid trøtt også. Samme hva det er, bare du leser på noe Lese gjør meg alltid trøtt også. Samme hva det er, bare du leser på noe. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 du vet at morra di er mann? Du vet at Moren min er død? Så bare hold kjeft.. og ikke snakk om andres mor.. Den er for gammal til å være halv morsom en gang. Dersom det mot alle odds skulle være sant så tror jeg ingen her bryr seg uansett. Er ikke veldig usannsynlig å "møte" noen der en av foreldrene til personen er død, men ja de fleste bryr seg ikke over nettet uansett. De fleste bryr seg ikke i virkligheten heller, men later som. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Jeg prøver igjen i år.. Ifjor hadde jeg er tråd om det også.. Skal sitte oppe lenge i år også, og sove lenge i morra.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå