Øsse Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Har hatt et GeForce 2 PRO i over et år nå, hver gang jeg har formatert har jeg aldri brukte CDene fra bundlen, men bare gått inn på www.nvidia.com og henten den nyeste. De andre er som oftest en gammel detonator med mye annet stesj en ikke har bruk for. For et par dager siden bestilte jeg meg et Hercules Radeon 9700-kort. Jeg lurer derfor på hvordan det er med drivere til dette kortet (som du får med bundlen) i forhold til de man henter på nettet, og selvfølgelig alt dette sammenlignet med Nvidias Detonator-drivere. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Ta deg en titt på guru3d.com for siste ATI-drivere Lenke til kommentar
Øsse Skrevet 10. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2003 Control Panel. Er det et utvidet "tool" på en måte ? Lenke til kommentar
Mr_Dillon Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Control-panel gir tilgang til en hel masse settings som til ex. AA.. Andy Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 ATi sine drivere fungerer på samme måte som nVidia sine, bare husk at du må laste ned drivere fra Hercules sine sider da hercules bygger kortene sine selv. Så når du har satt i kortet, så hent ned de nyeste driverne fra hercules, og ati sitt controlpanel og innstaller disse. Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 ATI sine drivere skal fungere helt fint på hercules sine kort. Hercules sine drivere er ofte basert på eldre versjoner av ATI driverne. Gå til www.ati.com og hent ned "powered by ATI" drivere! Lenke til kommentar
Øsse Skrevet 10. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2003 Hvilken av de to siste her skal jeg stole på da ? Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Jeg lasta ned "powered by" drivere på www.ati.com på mitt hercules kort, det funker ennå det, så jeg ser ingen grunn til ikke å gjøre det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå