Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva imponerer damene mest? Flott bil eller flott leilighet?

Anbefalte innlegg

Hvis du er seriøs, synes jeg du heller burdte kjøpe en dyr leilighet enn en bil, fordi leiligheter går opp i verdi, mens biler bare går nedover. Jeg tror ikke du skal satse på å finne kvinnen i ditt liv basert på noen av delene.

Kjøp bolig nå, selg om et år. Har liten tro på boligoppgang i 08-2010.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Teksten din gjorde at jeg ikke gadd og lese hva de andre skrev, jeg vil gi deg tilbake meldig så fort som mulig.

Det første jeg vil gjøre er dette: *daske*

Det andre jeg vil si til deg er at du har helt feil syn på damer. Det er klart det finnes noen som er så grunnen at det kun vil ha det for pengene, vi har jo alle hørt om goldiggers. Men hvorfor i svarte vil du ha en sånn jente? Vil du ikke heller ha en jente som liker deg for den du er?

Lenke til kommentar
Så du mener at en bra bil eller en fet leilighet vil dra damer?

Du misforstår. Eg jar aldri sagt, meint eller i det heile teke implisert at ein bra bil eller feit leiligheit vil dra damer.

Kunne ikke dy meg etter den kommentaren du kom med. It's all god, kos deg videre

Lenke til kommentar

Gå ut, få deg en makeover, rett deg opp i ryggen og ikke skryt åpenbart om pengene dine. Du aner ikke hvor mange jenter jeg vet om som har kapret en fyr som deg som ikke har erfaring med hvordan forhold skal være (dette er noe jeg antar) og utnyttet pengene deres på det groveste, for så å true med å slå opp så snart han stenger lommeboken. Alt dette kan fint gjøres på en passe elegant og diskre, men samtidig manipulerende måte.

Så du mener at en bra bil eller en fet leilighet vil dra damer?

Ja, men ikke den type damer han vil ha.

Endret av Skilpadde
Lenke til kommentar
Investér det i aksjer, og så bli steinrik.

Skikkelig bra oppskrift. Og så enkelt da gitt! Hvorfor har vi ikke alle gjort dette?

Fordi vi vanlige dødelige ikke har 5 millioner som vi kan investere med.

Jeg tullet, men det skjønte du kanskje. Dessuten trenger man ikke å ha så mye som 5 millioner hvis det aldri går galt med investeringene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...