Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva imponerer damene mest? Flott bil eller flott leilighet?

Anbefalte innlegg

Jeg må innrømme at jeg ikke har draget på damene. De eneste jeg har draget på er homofile menn. De synes jeg er søt.

Faren min døde i sommer, og for et par uker siden sa advokaten at arven blir delt likt mellom om meg og halvbroren min. Har en liten toroms på Rødtvet. Med arven har jeg tenkt å kjøpe meg ny leilighet og ny bil. Samtidig har jeg veldig lyst på å få ei dame. Jeg lurer på hva jeg skal gjøre med pengene? Skal jeg kjøpe meg en leilighet til 5 millioner på en fin adresse i Oslo og en Ford Focus eller skal jeg kjøpe en leilighet til 3.3 millioner og en Porsche til 2 millioner? Hva vil imponere damene mest? Er det noen damer som kan svare meg på det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

herregud plz sei at du ikkje var seriøs når du skreiv dette fetter anton!

menne uansett so er det nå best med ein bra plass du skal bu på! du skal jo trossalt bu der, bil spela ingen rolle so lenge du kjeme deg til og frå jobben med det! eg akta ikkje å skrive kva som imponera damene mest,før det blir bere før domt

Lenke til kommentar

Investér det i aksjer, og så bli steinrik. Om et par år kan du kjøpe deg begge deler OG ha råd til forsikring på begge tingene (noe du ikke har råd til om du kjøper det nå), og du vil ha draget på de damene som liker materialistiske ting som det.

Jeg vil btw si at kjæresten min er mye rikere enn meg, men hun elsker meg høyest av alt på jorden fordi :)

Lenke til kommentar
Investér det i aksjer, og så bli steinrik. Om et par år kan du kjøpe deg begge deler OG ha råd til forsikring på begge tingene (noe du ikke har råd til om du kjøper det nå), og du vil ha draget på de damene som liker materialistiske ting som det.

Jeg vil btw si at kjæresten min er mye rikere enn meg, men hun elsker meg høyest av alt på jorden fordi :)

Når det er sagt kan man også bli ruinert om man er apekatt på børs.

Lenke til kommentar

Hvis du er seriøs, synes jeg du heller burdte kjøpe en dyr leilighet enn en bil, fordi leiligheter går opp i verdi, mens biler bare går nedover. Jeg tror ikke du skal satse på å finne kvinnen i ditt liv basert på noen av delene.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_asdf_*

Bruk penga på prostituerte, da slipper du alt det følelsesmessige du tydligvis er totalt blottlagt for.

5mill, det er mange timer i senga det.

Lenke til kommentar

Ville satt penga i noe invisteringer og spart det meste jeg hadde tjent også i noen år fremover, så etter etter å oppnåd 10 mill etter 5-10 år(med gode investeringer) ville jeg vurdert og pensjonert meg, eventuelt starta for meg selv sån smått med noe artig. Du kunne jo fått nesten en 1 mill i året som avkastninger, trenger ikke jobbe mer da.

Lenke til kommentar
Gjest Omniscient

De damene du kan få ved å enten imponere med flott leilighet eller fin bil er egentlig ikke verd å samle på. "Gold diggers" kaller man slike og de er ikke annet en parasitter. Det å legge penger i eiendom er vel det som har vist deg å være est "safe" de senere årene - ment som et råd for å sikre kapital, ikke for at man skal kjøpe enleilighet på frogner til 5M.

Det man scorer damer på - er rett og slett på å være seg selv og ikke minst det å tørre å spørre. Ikke la pengene dine snakke for deg; det er det du som må gjøre. Ikke gå rundt grøten, bare spør om vedkommende vil være med på date eller noe slikt. Ok, så får du et nei, men da har du i hverfall fått den saken ut av verden, og kan komme deg videre i livet. Er alt for mange som går hvileløst rundt grøten uten at de gjør noe.

Lenke til kommentar
Investér det i aksjer, og så bli steinrik.

Skikkelig bra oppskrift. Og så enkelt da gitt! Hvorfor har vi ikke alle gjort dette?

Hadde dette vært seriøst, så hadde ikke trådstarter overlevd ett år med porsche-forsikringen engang etter at han hadde brukt opp alt på leilighet og bil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...