femftifem Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) Fant en side på posten.no hvor dette vises: http://www.posten.no/Portal/Privat/Savnede...htm?BannerID=86 Må si jeg fikk meg en god latter etter å ha sett hvor dum mange er som skriver f.eks "Til pappa, fra meg" på pakkene. Hadde også vært litt synd for sender og mottaker hvis noen av de pakkene koster mye Endret 23. desember 2007 av Nrjey Lenke til kommentar
Mato Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 helt utrolig . vell nå har vi lista , da er det bare og ringe inn og late som man er noen Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Haha, "Til gutt 4/5 år" :!: Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Til farmor og farfar i Lommedalen. Fra farmor og farfar i Homborsund. WTF?!? Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Haha, "Til gutt 4/5 år" :!: Helt fantastisk at folk faktisk sender slikt i posten Lenke til kommentar
axeman Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) Haha, "Til gutt 4/5 år" :!: Haha God jul Victoria ønskar Mamma. God jul William ønskar Mamma "Til eller fra Sverige?:s" Haha Endret 23. desember 2007 av axeman Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Jeg mener, hallo! Kan skjønne at små barn kan gjøre dette. De har kaskje ikke den kunnskapen og erfaringen som tregs for å sende gaver med posten. Men voksne mennesker?! Hvordan greier de det? Nei, er mange rare mennesker her i verden. Var vist en del pakker i Bergen. Kanskje jeg skulle ta meg en liten tur. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) Så en slik morsom sending i en reportasje om Posten engang. Den var adressert til "de sultne barna i Afrike", eller noe i den duren. Pakken luktet visstnok heller vondt. Endret 23. desember 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 24. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2007 Sikkert noen på forumet her som eier en av de Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Jeg vet jeg skal ringe dit i romjulen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå