Odovacer Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Hei. Driver og setter opp laptopen til foreldrene til lcd-tven deres. Jeg bruker VGA, har minijack til stereo ledning som jeg kobler til. Men jeg får ikke lyd fra maskinen til tven. Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke har mye peiling på hvordan man skal koble en pc til tv, og alle de rette koblingene. Jeg har prøvd alle de forskjellige lydinngangene på baksiden av tven, men likevel så virker ikke lyden. Noen forslag til hva som kan være problemet? Må jeg bruke en annen ledning enn minijack til stereo? Lenke til kommentar
uff-bjert Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Hei. Er du sikker på tv har INNganger og ikke bare UTganger? Sjekk dette i manualen til tven.. Noen pcer må konfigureres til registrere tilkoblet enhet, sjekk dette gjennom høyreklikke på ikon til lydkort (nede i høyre hjørne ved klokka). Kabelen skulle i utgangspunktet gjøre nytten den, om den virker. Test den gjerne med mp3spiller eller lignende. Lykket il og God Jul. Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Eller vis PC-en og tv'n din har S-video kan du jo prøve det? Lenke til kommentar
Odovacer Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2007 Hmm... Det er en liten inngang som det står audio inn på ved siden av vga inngangen, men den ser ikke ut som en vanlig plugg. Er det noen spesiell ledning som jeg ikke har sett? Har testet ledningene og alle fungerer, så jeg skjønner ikke hva som kan være galt Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Hva slags tv har du? Evt kan du ta bilde av nevnte plugg? Lenke til kommentar
Odovacer Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2007 Vet ikke hvilke modell det er, men det er en samsung tv. Har ikke tilgang til digitalkamera, men pluggen er liten. Den kan minne om en minijack inngang, men ikke helt. Vet dette er dårlige beskrivelser, men det er det jeg har. Lenke til kommentar
Odovacer Skrevet 24. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2007 He he. Det var en minijack-inngang, så nå fungerer det Takk for tid å tips. God jul! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå