Gå til innhold

Blåskjerm med Nod32, men ikke med AVG!

Anbefalte innlegg

Hei :)

Pcen min har fått for seg at den liker ikke Antivirusprogrammet Nod32

Noen ganger fikk jeg blåskjerm(ved logginskjermen i windows xp) når jeg brukte det.(f.eks når jeg skulle skru den på på morgen)

skrudde den på, blåskjerm.. restartet(trykket inn powerknappen) og startet igjen. da var det noen ganger så fikk jeg blåskjerm og noen ganger startet den ordtlig :S

husker ikke helt hva det var om men det var om noe esset ting som stod i årsak.

så etter noen dager byttet jeg til AVG free og etter det har jeg ikke fått en eneste blåskjerm ved oppstart!

ville bare finne ut av hva som foråsaket det?

noen som veit?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vanskelig å si noe hvis du ikke husker feilmeldinga. Jeg har hvertfall ikke vært borti det problemet.

Prøv å legge inn NOD32 igjen og se hva feilmeldinga er, så har du/vi noe mer å gå på.

Har du vært i kontakt med ESET om problemet?

Endret av Peat
Lenke til kommentar
Vanskelig å si noe hvis du ikke husker feilmeldinga. Jeg har hvertfall ikke vært borti det problemet.

Prøv å legge inn NOD32 igjen og se hva feilmeldinga er, så har du/vi noe mer å gå på.

ok kan prøve det. nei har ikke kontaktet eset.

Lenke til kommentar

ok kan prøve det. nei har ikke kontaktet eset.

Hei. nå har jeg installert NOD32 igjen, men nå får jeg ikke blåskjern lengre. Tror det kanskje kan ha vært noe galt med den versonen jeg brukte sist.(som jeg ikke husker såklart).

vel.. prøblem løst ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...