Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

overklokke mitt grafikkort?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Har GeForce 7600 GS, blush.png har lyst til å prøve å overklokke det, hvis det er vits da. Noen som kan hjelpe? Programmer og lignende, tips og triks.

Du overklokker ved og bruke feks. rivatuner...

Lenke til kommentar
Liker best å bruke nvidias standard-driver for å overclocke. Du må bare laste ned coolbits (google it)

tja, anbefaler å clocke i win først, er tempsa lave, så setter du opp spenninga, men ja, spørs hvor gal du er.

men når du er fornøyd kan du flashe biosen, jeg har mitt 2900 XT fra 743//828 til 910//1200 nå =)

Trenger en radiator til for å greie noe spesielt mer :p

men ja, er ikke sikker på hvor gode stock kjølere er, men hvis du tar sjangsen så flasher du det, HUSK TA VARE PÅ GAMLE BIOSEN.

når du skal f.ex selge det igjen.

men 7600 er ikke spess raskt da :p

Lenke til kommentar
Liker best å bruke nvidias standard-driver for å overclocke. Du må bare laste ned coolbits (google it)

tja, anbefaler å clocke i win først, er tempsa lave, så setter du opp spenninga, men ja, spørs hvor gal du er.

men når du er fornøyd kan du flashe biosen, jeg har mitt 2900 XT fra 743//828 til 910//1200 nå =)

men ja, er ikke sikker på hvor gode stock kjølere er, men hvis du tar sjangsen så flasher du det, HUSK TA VARE PÅ GAMLE BIOSEN.

Hva har innlegget ditt med innlegget mitt å gjøre? Coolbits er også windows-clocking.

Lenke til kommentar

Hva har innlegget ditt med innlegget mitt å gjøre? Coolbits er også windows-clocking.

han trykket sikkert feil, no problem, men drit i denne tråden jeg kjøpte et nytt grafikkort.

Endret av kommer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...