kommer Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Har GeForce 7600 GS, blush.png har lyst til å prøve å overklokke det, hvis det er vits da. Noen som kan hjelpe? Programmer og lignende, tips og triks. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Har GeForce 7600 GS, blush.png har lyst til å prøve å overklokke det, hvis det er vits da. Noen som kan hjelpe? Programmer og lignende, tips og triks. Du overklokker ved og bruke feks. rivatuner... Lenke til kommentar
kommer Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2007 Oki men vet dere f eks om en guide til Rivatuner for mitt grafikkort? Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Oki men vet dere f eks om en guide til Rivatuner for mitt grafikkort? Samme fremgangsmåte for alle kort Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Du kan også prøve Atitool. Veldig enkelt oe greit program. Lenke til kommentar
kommer Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2007 Du kan også prøve Atitool. Veldig enkelt oe greit program. er ikke atitool for ati kort? men jeg snakker om en guide generelt, har noen det`? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Atitool funker fint på Nvidia og, har selv overklokket mitt 8800GTS med Atitool. Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) Edit: Tommy var før meg.. Endret 23. desember 2007 av HenrikTheGuitar Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Liker best å bruke nvidias standard-driver for å overclocke. Du må bare laste ned coolbits (google it) Lenke til kommentar
Imsochobo Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Liker best å bruke nvidias standard-driver for å overclocke. Du må bare laste ned coolbits (google it) tja, anbefaler å clocke i win først, er tempsa lave, så setter du opp spenninga, men ja, spørs hvor gal du er. men når du er fornøyd kan du flashe biosen, jeg har mitt 2900 XT fra 743//828 til 910//1200 nå =) Trenger en radiator til for å greie noe spesielt mer men ja, er ikke sikker på hvor gode stock kjølere er, men hvis du tar sjangsen så flasher du det, HUSK TA VARE PÅ GAMLE BIOSEN. når du skal f.ex selge det igjen. men 7600 er ikke spess raskt da Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Liker best å bruke nvidias standard-driver for å overclocke. Du må bare laste ned coolbits (google it) tja, anbefaler å clocke i win først, er tempsa lave, så setter du opp spenninga, men ja, spørs hvor gal du er. men når du er fornøyd kan du flashe biosen, jeg har mitt 2900 XT fra 743//828 til 910//1200 nå =) Trenger en radiator til for å greie noe spesielt mer men ja, er ikke sikker på hvor gode stock kjølere er, men hvis du tar sjangsen så flasher du det, HUSK TA VARE PÅ GAMLE BIOSEN. når du skal f.ex selge det igjen. men 7600 er ikke spess raskt da Hva har innlegget ditt med innlegget mitt å gjøre? Coolbits er også windows-clocking. Lenke til kommentar
kommer Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) Liker best å bruke nvidias standard-driver for å overclocke. Du må bare laste ned coolbits (google it) tja, anbefaler å clocke i win først, er tempsa lave, så setter du opp spenninga, men ja, spørs hvor gal du er. men når du er fornøyd kan du flashe biosen, jeg har mitt 2900 XT fra 743//828 til 910//1200 nå =) Trenger en radiator til for å greie noe spesielt mer men ja, er ikke sikker på hvor gode stock kjølere er, men hvis du tar sjangsen så flasher du det, HUSK TA VARE PÅ GAMLE BIOSEN. når du skal f.ex selge det igjen. men 7600 er ikke spess raskt da Hva har innlegget ditt med innlegget mitt å gjøre? Coolbits er også windows-clocking. han trykket sikkert feil, no problem, men drit i denne tråden jeg kjøpte et nytt grafikkort. Endret 27. desember 2007 av kommer Lenke til kommentar
presets Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Ikke meningen å stjele tråden men. AtiTool. siden jeg har 2 8800 ultra i SLI.. klokker den begge kortene samtidig? og Hvorfor ligger den ene ultraen på 74 mens den andre på mye mer? Noen som har program for å klokke CPU? og hva er å flashe bios? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå