Gå til innhold

Oi, nå blir IGE eid.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
du som snur å vrenger på ting..

 

 

er nok goldsellers så lenge det er et marked for det , dvs MMO

 

men jeg har ikke no mot gold selgere , har ikke kjøpt no gull selv , men ser ikke det farlige med det... bots er værre...

 

 

Goldsellers farmer gullet sitt med bots, fortsatt ikke noe imot de?

Lenke til kommentar
Ser for meg en drastisk nedgang i antall kunder dersom de begynner å banne alle som har kjøpt gull, afk-farma i AV osv.

At det blir færre drittsekker ser jeg ikke noe galt i.

 

Det er stor forskjell mellom AV-leeching og Goldbuying!

 

AV-leeching; Ja, det ødelegger til en viss grad spillet for de andre i AV, men det er ikke verdens undergang liksom.

 

Goldbuying: Presser AH prisene i været og gjør mats og priser ubalanserte, som igjenn får store følger for spillere og serverøkonomi.

AV-leeching dreper helt et kjempestort aspekt av PvP-delen av WoW, noe jeg ser på som veldig alvorlig.

Av er så absolutt ikke pvp.

 

Boting er helt greit for lvling/goldfarming imo. men ikke noe mer en det. Goldbuying np det også, håper blizzard legaliserer det!

Lenke til kommentar
Av er så absolutt ikke pvp.

Om du tror det er det du som ikke har spilt WoW lenge nok.

 

Han har ganske så rett.. Forrige AV jeg var i nå netopp så så jeg hordene mens vi løp forbi dem på midten, etter det så jeg absolutt ingen horder før vi vant ved å Drepe Drek !

 

Da velger du jo å ikke PvP'e. Mye mer PvP i å beskytte ett tårn enn det er i å rushe framover.

Lenke til kommentar
de som kjøper gull sørger for at en fattig kineser får litt penger i posen gjør de ikke?

 

oioioi.. Er det slik vi ser på det? -.-

 

Goldsellers er en plage, skulle aldri eksistert.

 

De som spammer chatten osv er en plage jah, men jeg har aldri sett IGE gjøre dette, og det er vel de eneste som kan irritere deg me gold sellers, så jeg ville ikke tatt alle gold sellers under samme kam, det er ikke alle someirriterer folk

Lenke til kommentar
Av er så absolutt ikke pvp.

Om du tror det er det du som ikke har spilt WoW lenge nok.

 

Han har ganske så rett.. Forrige AV jeg var i nå netopp så så jeg hordene mens vi løp forbi dem på midten, etter det så jeg absolutt ingen horder før vi vant ved å Drepe Drek !

 

Da velger du jo å ikke PvP'e. Mye mer PvP i å beskytte ett tårn enn det er i å rushe framover.

 

For å vinne AV så bør du ha ca 10-15 som defender, resten rusher fremover og kicker dreks ass, har du en god tank og en god healer så har du nesten vunnet garantert, AV handler veldig lite om pvp nå, før i lvl 60 så varte en AV i 12timer eller lengre, 12timer og 31min var den lengste jeg var i, da fikk jeg over 1000hk på en AV, da var det pvp da, men nå er det minimalt me pvp, bare pve, AB, EoS og WSG er mye mye mer pvp imo, og i AV handler det ikke om å velge å ikke pvpe, pvper du taper du!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...