Gå til innhold

Oi, nå blir IGE eid.


Anbefalte innlegg

Det finnes flere grunner til at de deler ut 10-day trial accounts, siden så og si 90% av alle de kontoene går til goldspammers tviler jeg sterkt på at blizzard vil banne sine trofaste spillere som betaler penger for å spille, blizzard vet tilogmed at når det finnes goldsellers så er det mange som fortsetter å spille. Ja, ekstremt mange som jobber 8++ timer daglig og gjerne fulle uker med mininmalt med ferie, de som gjør det har naturligvis ikke tid til å grinde gull for å kunne praktisere raidingen dem driver med. Som repairs, flasks og items.

Og siden det er så veldig mange forskjellige som faktisk selger gull etc så vil jeg anta at markede er ekstremt stort, om blizzard fjerner dette markedet vil det være ekstremt mange som slutter med wow og blizzard vil tape _STORE_ summer.

 

Så i ett så tror jeg neppe at Blizzard vil ha vekk Goldsellers, selv om mange klager så er det dem som utnytter de lille resursene de kan også.

 

Det er grunner til at markedet eksisterer enda.

 

Med introduksjonen av daily quests / Marks of Illidari osv ser jeg ikke helt problemet med å skaffe nok gull til raiding - er vel heller det at man ikke gidder.

 

Men likevel, markedet er der, er veldig enkelt for mange å bruker noen kroner på et par tusen gull, kan se den - men kommer aldri til å gjøre det selv og skulle gjerne sett at vi ble kvitt tilbudet til å begynne med.

Endret av Gnurk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det finnes flere grunner til at de deler ut 10-day trial accounts, siden så og si 90% av alle de kontoene går til goldspammers tviler jeg sterkt på at blizzard vil banne sine trofaste spillere som betaler penger for å spille, blizzard vet tilogmed at når det finnes goldsellers så er det mange som fortsetter å spille. Ja, ekstremt mange som jobber 8++ timer daglig og gjerne fulle uker med mininmalt med ferie, de som gjør det har naturligvis ikke tid til å grinde gull for å kunne praktisere raidingen dem driver med. Som repairs, flasks og items.

Og siden det er så veldig mange forskjellige som faktisk selger gull etc så vil jeg anta at markede er ekstremt stort, om blizzard fjerner dette markedet vil det være ekstremt mange som slutter med wow og blizzard vil tape _STORE_ summer.

 

Så i ett så tror jeg neppe at Blizzard vil ha vekk Goldsellers, selv om mange klager så er det dem som utnytter de lille resursene de kan også.

 

Det er grunner til at markedet eksisterer enda.

 

Med introduksjonen av daily quests / Marks of Illidari osv ser jeg ikke helt problemet med å skaffe nok gull til raiding - er vel heller det at man ikke gidder.

 

Men likevel, markedet er der, er veldig enkelt for mange å bruker noen kroner på et par tusen gull, kan se den - men kommer aldri til å gjøre det selv og skulle gjerne sett at vi ble kvitt tilbudet til å begynne med.

 

Mark of the Illidari dropper ikke akkurat på hver eneste mob i SSC+, da.

Lenke til kommentar
Blizzard har en innebygd scanner som scanner alle kjørte programmer i oppgavelinjen.

Husker ikke hva den hette akkurat nå.

 

Du tror vel ærlig talt ikke at alle som spiller wow bruker windows for å spille det?

GL til Blizzard om de har lyst å finne ut hvilke programmer jeg kjører mens jeg spiller.

 

Med introduksjonen av daily quests / Marks of Illidari osv ser jeg ikke helt problemet med å skaffe nok gull til raiding - er vel heller det at man ikke gidder.

 

Men likevel, markedet er der, er veldig enkelt for mange å bruker noen kroner på et par tusen gull, kan se den - men kommer aldri til å gjøre det selv og skulle gjerne sett at vi ble kvitt tilbudet til å begynne med.

 

Du spiller vel dps du?

Endret av Ole J
Lenke til kommentar
Ser for meg en drastisk nedgang i antall kunder dersom de begynner å banne alle som har kjøpt gull, afk-farma i AV osv.

At det blir færre drittsekker ser jeg ikke noe galt i.

 

Det er stor forskjell mellom AV-leeching og Goldbuying!

 

AV-leeching; Ja, det ødelegger til en viss grad spillet for de andre i AV, men det er ikke verdens undergang liksom.

 

Goldbuying: Presser AH prisene i været og gjør mats og priser ubalanserte, som igjenn får store følger for spillere og serverøkonomi.

AV-leeching dreper helt et kjempestort aspekt av PvP-delen av WoW, noe jeg ser på som veldig alvorlig.

Lenke til kommentar
Mark of the Illidari dropper ikke akkurat på hver eneste mob i SSC+, da.

 

Det skal jeg si meg enig i, de kunne gjerne droppet litt oftere. Men uansett - det er mer enn nok til å dekke behovet for noen som ikke har hatt tid til å skaffe det nødvendige.

 

Du spiller vel dps du?

 

Antagelsen er korrekt.

 

Blir likevel ikke store forskjellen;

 

-Bruker like mye flasks som healers.

-Bruker like mye food som healers.

-Super Healing Potions (Ja - de brukes ofte)

-Haste Potions

-Casters har mana oil/wizard oil -> poisons/adamantite sharpening stones i mitt tilfelle.

 

Regner med at du og sikter til questing som healer som og kan være pain in the ass, det kan jeg skjønne. En liten økt nå og da (om man så må respecce, so be it) for å tjene inn til litt raiding tror jeg nok det fleste som faktisk setter litt innsats i raiding vil finne tid til. Har man tenkt litt "outside of the box" så har man og da gear til nevnte økt som feral druid, shadowpriest, elemental / enhancement shaman, retribution paladin, hva det nå måtte være man ikke er til vanlig.

 

Men dette er kun min mening, jeg synes det er bra Blizzard har gjort gull såpass enkelt å skaffe - så personlig vil jeg aldri se behovet for å kjøpe gull.

 

Edit: skrivefeil osv.

 

Edit mk. II: En stor julepresang til Skarstad for hans siste post - kunne ikke vært mer enig.

Endret av Gnurk
Lenke til kommentar
Ser for meg en drastisk nedgang i antall kunder dersom de begynner å banne alle som har kjøpt gull, afk-farma i AV osv.

At det blir færre drittsekker ser jeg ikke noe galt i.

 

Drittsekker? Er temmelig sikker på at mange av de du absolutt ikke ser på som drittsekker ingame, både i guildet ditt og ellers har kjøpt gull før.

Endret av Smeagoldfish
Lenke til kommentar
B. You agree that you shall not, under any circumstances,

 

(i) sell, grant a security interest in or transfer reproductions of the Game to other parties in any way not expressly authorized herein, nor shall you rent, lease or license the Game to others;

 

Du kan ikke selge, men står ingenting om å kjøpe, i alle fall quote til meg for jeg finner det ikke.

Lenke til kommentar

http://www.wow-europe.com/en/legal/termsofuse.html

C. You agree that you will not

 

i. modify or cause to be modified any files that are a part of a World of Warcraft installation;

 

ii. create or use cheats, "mods", and/or hacks, or any other third-party software designed to modify the World of Warcraft experience;

 

iii. use any third-party software that intercepts, "mines", or otherwise collects information from or through World of Warcraft;

 

iv. allow players who are playing characters aligned with the "Alliance" faction to chat or otherwise communicate directly with players who are playing characters aligned with the "Horde" faction, or vice versa;

 

v. buy or sell for "real" money or exchange gold, weapons, armor, or any other virtual items that may be used in World of Warcraft outside the World of Warcraft platform;

Lenke til kommentar

Hvis de skal banne alle some bryter reglene i WoW så må de banne ca 90% av alle spillerne på RP realms også. Ikke at det hadde vert meg imot. Idioter som lager chars der uten noen some helst intensjon om å RP'e.

 

Gullkjøping. Ser ingen problemer med at folk kjøper gull. Ser ikke helt poenget siden det tross alt er lett å skaffe gull uansett, men dem om det.

Lenke til kommentar
Hvis de skal banne alle some bryter reglene i WoW så må de banne ca 90% av alle spillerne på RP realms også. Ikke at det hadde vert meg imot. Idioter som lager chars der uten noen some helst intensjon om å RP'e.

 

Gullkjøping. Ser ingen problemer med at folk kjøper gull. Ser ikke helt poenget siden det tross alt er lett å skaffe gull uansett, men dem om det.

 

Det er en grunn til at det er RP realms, tenke litt. Ville vel ikke kalt de idioter for at de liker å roleplaye? :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Hvis de skal banne alle some bryter reglene i WoW så må de banne ca 90% av alle spillerne på RP realms også. Ikke at det hadde vert meg imot. Idioter som lager chars der uten noen some helst intensjon om å RP'e.

 

Gullkjøping. Ser ingen problemer med at folk kjøper gull. Ser ikke helt poenget siden det tross alt er lett å skaffe gull uansett, men dem om det.

 

Det er en grunn til at det er RP realms, tenke litt. Ville vel ikke kalt de idioter for at de liker å roleplaye? :hmm:

 

Les det han skrev om igjen :p

Lenke til kommentar
Hvis de skal banne alle some bryter reglene i WoW så må de banne ca 90% av alle spillerne på RP realms også. Ikke at det hadde vert meg imot. Idioter som lager chars der uten noen some helst intensjon om å RP'e.

 

Gullkjøping. Ser ingen problemer med at folk kjøper gull. Ser ikke helt poenget siden det tross alt er lett å skaffe gull uansett, men dem om det.

 

Det er en grunn til at det er RP realms, tenke litt. Ville vel ikke kalt de idioter for at de liker å roleplaye? :hmm:

 

Les det han skrev om igjen :p

 

Tror nok han må ta på lesebrillene ja :p

Lenke til kommentar
Huff det er feigt at vi bare kan gå på butikken for å kjøpe mat mens de i afrika må jobbe delen dagen med å samle maten selv.

 

Du kan ikke sammenligne sånn, det blir HELT feil. WoW er et spill, har man ikke tid burde man ikke ødelegge for de som har tid.

 

Hvis du synes det er så feigt at vi kan kjøpe mat i butikken så får du slutte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...