Gå til innhold

Oi, nå blir IGE eid.


Anbefalte innlegg

En kis på forumet lagde nettopp en tråd der følgende står:

 

http://www.igeclassaction.com/?p=24

 

The subpoena seeks records relating to the distribution, marketing, pricing and sale of World of Warcraft gold. The subpoena also seeks documents relating to the organization and structure of IGE U.S., Affinity Media, and IGE Ltd. The subpoena seeks financial and sales information, the identity of specific World of Warcraft accounts owned or controlled by IGE, the identity of World of Warcraft accounts that IGE has power leveled, and the IP addresses IGE used to log into World of Warcraft to distribute products sold by IGE. The subpoena also seeks documents which show all websites owned or controlled by IGE or its affiliates at any time.

 

Lastet ned hele dokumentet. Har du kjøpt noe dritt fra IGE så sliter kontoen din over nyttår :D

 

Blizzard blir i så fall det første MMORPGet som har klart noe slikt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er stor forskjell mellom AV-leeching og Goldbuying!

 

AV-leeching; Ja, det ødelegger til en viss grad spillet for de andre i AV, men det er ikke verdens undergang liksom.

 

Goldbuying: Presser AH prisene i været og gjør mats og priser ubalanserte, som igjenn får store følger for spillere og serverøkonomi.

Lenke til kommentar
Håper de tar alt. Etter noen år med WoW er jeg drittlei gold spamming, botter, fucka server økonomi til tider osv. Få det bort.

Så hvis en kamerat har botta hos deg, skal du bannes. Interesant.

 

Om noen laster ned ulovlige ting på ditt usikkrede trådløse nettverk så er det ditt problem.

Om noen bryter lover/regler på ditt nett, så er det ditt problem.

 

Thats just the way it is...

Lenke til kommentar

Usikker på om dette egentlig vil medføre så mye. IGE blir saksøkt av en gjeng med spillere, ikke Blizzard selv, så eventuelt utlevert informasjon, må overgis Blizzard av disse. Å mass-banne gullkjøpere basert på IP, tror jeg aldri vil kunne skje, til det må det ytterligere granskning av kontoer til, noe jeg er usikker på om Blizzard vil bruke ressurser på. Dette fordi mange spiller på delt IP, i form av spilling på nettkaféer, små/store LAN, etc.

Lenke til kommentar
Gode nyheter. Har du kjøpt så mye som 1g eller bottet så mye som 1 AV fortjener du å bannes på livstid. Hvis ingen nåde!

 

Du kan vel ikke dømme folk og si at de bør bannes bare fordi det er raiders som ikke har tid til å grinde gull til flasks repairs og enchants+gems selv, eller folk som rett og slett hater å grinde gull selv. Jeg stiller meg relativt nøytralt til gullkjøp, jeg ville ikke gjort det selv, men jeg har ikke noe i mot folk som gjør det. De har vel sine grunner.

Lenke til kommentar
Gode nyheter. Har du kjøpt så mye som 1g eller bottet så mye som 1 AV fortjener du å bannes på livstid. Hvis ingen nåde!

 

Du kan vel ikke dømme folk og si at de bør bannes bare fordi det er raiders som ikke har tid til å grinde gull til flasks repairs og enchants+gems selv, eller folk som rett og slett hater å grinde gull selv. Jeg stiller meg relativt nøytralt til gullkjøp, jeg ville ikke gjort det selv, men jeg har ikke noe i mot folk som gjør det. De har vel sine grunner.

 

Jo, det kan jeg så absolutt. Har du ikke tid til WoW, så finn deg et annet spill. Det skal IKKE lønne seg å jukse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...