Hotel Papa Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Hei Vi har besøk av noen som har med en PS3, men han har bare kjipe spill ... Noen som vet om det er noen butikker som leier ut spill? type butikker som leier ut film osv.. -EvenruD Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Sjekk her: http://g-vip.com/ Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2007 Det kunne vært en god idé, men siden han som har PS3en kun skal være her i en uke, så er det ikke særlig aktuelt å melde seg inn i det der. Men takk for tipset, skal huske på det hvis jeg får meg en PS3 en gang. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Det var det eneste jeg fant dessverre, så det spørs om det finnes andre alternativer... Lenke til kommentar
Thespaniard Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Bor du nær en Game butikk (tidligere spiderman) så har du en mulighet for å leie spill. Vet ikke hvor du bor, men her kan du finne alle butikkene i Norge http://www.game.se/acatalog/game_se_butiker.html (scroll nedover) Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2007 Uh, bor i Ski.. Mulig jeg kommer meg inn til oslo i løpet av noen dager! Takk skal dere ha for forslagene! Lenke til kommentar
Arangaras Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Går det an å leige spel på Game? Dæven.. Det visste ikkje eg! Genialt å berre leige Heavenly Sword då, med tanke på at det visst skal ta ca. 6 timar å runde det. Nokon som har gjort dette på Game i Trondheim? Lenke til kommentar
gapps3 Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 videofilm leier ut blu-ray filmer vet jeg , men det er vel litt dårlig utvalg .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå