Fisker Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Jeg fikk min PS3 60GB denne uken fra Elprice, og i begynnelsen fungerte alt fint, jeg spilte motorstorm og brente CD-er med musikk og filmer som jeg så på Playstationen, men Restistance fungerte ikke. Da jeg satte den inn i PS3en, kom jeg bare til "A game created and developed by", og så ble det svart. Motorstorm fungerte fremdeles, så jeg brydde meg ikke så mye, det var nok bare Restiance-disken som var litt tullete. Nå, derimot, fungerer ikke Motorstorm heller. Jeg velger språk, men så blir den stående på "This game saves automaticly", Der sitter den fast. Jeg klarer heller ikke spille DVDer, men alt som ligger på harddisken fungerer fint. Er det leseren som er ødelagt, så jeg må levere den inn til reperasjon?¨ Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Hvis du ikke vil ha en PS3 som ikke spiller av plater så ville jeg levert den.. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Kanskje det er harddisken? Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2007 Kanskje det er harddisken? Tviler, det fungerer nemlig å spille av musikk fra HDDen... Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Prøvd å slette de der "spillfilene" som spillene lagrer på HD-en da? Verdt et forsøk... Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Antar at du har oppdatert systemet til v. 2.10. Prøvde du noen av spillene før du oppdaterte? Prøv deg frem ved å gå tilbake til fabrikkinnstillingene og prøv spillene da. Gjerne en Blu-Ray-film hvis du har det også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå