AndreKK Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Runne spillet for noen dager siden og når jeg kom tilbake til hovedmenyen sto det: "Arcade Mode unlocked. You can now enter cheats in the pause-menu" eller no sånt. Men min er forstatt grå (låst). Jeg søkte litt rundt på nettet og da var det noe som sa at jeg måtte finne Intels fra fienden.. Hvis man fant 2 så kunne man spille spillet i svart-hvitt. Jeg har funnet 4 eller 5, men det er forstatt låst når jeg spiller arcade..? Noen som kan forklare litt dypere? -André Lenke til kommentar
Oxidia Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 kan være med at det er leaderboards på arcade mode og det derfor ikke går an å bruke cheats? prøv å bruk dem i en vanlig singleplayer game eller noe.. ellers vet jeg ikke Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 det går ikkje ant å bruke cheats på arcade. du må bruke dem på vanlig single player uten poeng og når du har på cheats så får du heller ikkje achievments. så ver litt forsiktig vis du bryr deg om sånt Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Det er jo LOL hvis man ikke får achievements om man bruker "cheats" som gjør at man får sort hvitt bilde osv. Lenke til kommentar
AlfSimen Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Det er jo LOL hvis man ikke får achievements om man bruker "cheats" som gjør at man får sort hvitt bilde osv. Er kjempefint opplegg det der... Har fått den "30 intel"-achievementen, mens den for 15 intel har jeg ikke fått grunnet bruk av "cheats"... Go figure! Lenke til kommentar
AndreKK Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2007 30 intels er Infinitive Ammo så jeg Den hadde vært bra på Mile High Club på Veteran, men jeg har runna den allerede Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 30 intels er Infinitive Ammo så jeg Den hadde vært bra på Mile High Club på Veteran, men jeg har runna den allerede Det brettet tar jo bare rundt 55 sekunder da ; ) Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 er det som er problemet mitt , trenger 10 sec til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå