Gå til innhold

Trenger hjelp til å sette sammen surround anlegg

Gjest medlem-82119

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-82119

Skal sette sammen ett surround anlegg som skal være bra både på 2-kanals musikk og surround film.

Ser for meg å bruke 10-20 tusen på dette.

Som reciever har jeg sett mye på yamaha.

De har fått gode resultater som allroundbruk, og skal ha bra byggekvalitet.

Har spesielt sett på RX-V661.

Høyttalerne tenker jeg å plukke fra dali serien som hi-fi klubben selger.

Ser på concept 8 foran, concept ct som senter, og concept 2 bak.

Vurderer en dvd brenner, men har fortsatt følelsen av at spillerne fungerer best.

Har sett på lg rh278h, tar alle formater og kommer bra ut i tester.

Har mer kvalitetsfølelse for sony/pioneer osv men de tar færre format og jeg synes lg er mer brukervennlig (har bl.a brukt rh188h).

Viktig at den skal takle alle kopibeskyttelser og flest mulig format samt gi et bra bilde og lyd.

Har også sett på panasonic DMR-EH67EC-S som psdata selger?

OK Spiller?

Trenger mer tips her...

Slenger også på en cd-spiller, tar for lang tid å starte opp en dvd brenner når man vil ha lyd fortest mulig.

Siden jag skal ha en yamaha reciever så har jeg sett på yamaha cd-spiller, bl.a cdx497.

Yamaha cdspillere er sjeldent syn i butikkene og de har også fått middels karakter fra brukerne.

Ser for meg at den kanskje erstattes med panasonic/pioneer/sony eller annet?

Har selvsagt også sett på de rene hifialternativene, som hk/denon/nad/onkyo osv men har opplevd at de som har slike har mye feil på dem...spesielt recieverne.

Så jeg trenger synspunkter på det jeg har plukket ut og forslag til alternativer på dvd brenner / cd spiller delen.

Ser for meg en dvd brenner til 3-5 tusen, og en cd spiller til 1500-2500, men prisen er ikke viktig så lenge den gjør en god jobb.

Endret av medlem-82119
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...