Crytrus Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) Hei... Jeg har ikke HDMI utgang på min xbox (så vidt jeg vet). Men, vil det da si at jeg ikke får spilt på en flatsjerm? Eller er det andre metoder som gjør at jeg kan det? Blir det da dårligere bilde eller hvordan er dette? TAKK FOR ALLE SVAR Endret 23. desember 2007 av Xbox360Premium Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Komponent og VGA er det som gir HD-output på 360-ene uten HDMI. Hvorvidt bildet blir synlig dårligere eller ei diskuteres opp og ned i det uendelige, men jeg har i alle fall benyttet meg av komponent helt frem til jeg kjøpte meg Elite nå nylig. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Joda, det kan du. Du berre bruker dei tre ekstra kablane i tillegg til den raude, kvite og gule! Lenke til kommentar
Crytrus Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2007 Men jeg luerer på en ting til. Jeg har bare en gammel Grundig tv, kan jeg få spilt på den? den har de tre kablene: Gult, rødt og hvit og den har scart. Følger det med kabel sånn at jeg får spilt på den? Eller er det noe som må kjøpes til? Eller går det ikke ann og spille på den? Lenke til kommentar
Arne Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Viss den gamle tven din har gul, raud og kvit går det bra ja. Og viss det er scart på han så går det og bra, ja! Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Du kan spill på den tven ja. Følger med scart adapter hvis du vil bruke scarten. Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Med din premium fikk du med en komponent-kabel. Bruk den gule, hvite og røde kabelen på denne og plugg inn i tv'n din. Dette gir deg ikke HD-oppløsning, men spille får du i alle fall. Lenke til kommentar
Crytrus Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2007 Viss den gamle tven din har gul, raud og kvit går det bra ja. Og viss det er scart på han så går det og bra, ja! Ok.. Men følger det med de kablene sånn at jeg får spilt med en gang eller må jeg kjøpe tillegg? Lenke til kommentar
Arne Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Tenkjer du på raud, kvit og gul? Dei kablane dine har den fargen, og dei set du inn i tven der fargen er.... raud, kvit og gul. Scart-overgang skal fylgje med 360'en ja. Ser ca. sånn ut: http://www.cybermarket.co.uk/ishop/923/shopscr520.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå