VisualStudio Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Hei! Kjøpt nytt hovedkort, men jeg får ikke lyd. De driverne som fulgte med funker ikke. Fra hva jeg kan se er det ALC888 jeg skal ha, og jeg har lastet ned nyeste og nest nyeste drivere fra MSI sin nettside. Jeg får ikke noe lyd. Går jeg i enhetsbehandlig, står det bare "Eldre lyddrivere", "Eldre videoinnspillingsenheter", "Lydkodeker", "Mediekontrollenheter" og "Videokodeker". Jeg har ikke en gang den volum greia nede ved klokken. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Er det dette hk: http://global.msi.com.tw/index.php?func=do...mp;prod_no=1244 Så er det disse driverne du trenger: Realtek High Definition Audio DriverDescription • WinXP Driver Version: 5.10.0.5490_WHQL • Windows Vista Version: 6.0.1.5490 Sjekk også at onboard lydkortet er enablet i bios. Lenke til kommentar
VisualStudio Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) Edit: Det med BIOS fungerte. Jeg har så fryktelig dårlig tid nå, og det var akkurat det jeg trengte. Hjertelig takk skal du ha Endret 23. desember 2007 av VisualStudio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå