EinarEriksen Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Samsungs nye lille motemobil med trykkskjerm er å finne i butikkene. Les mer Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Me want! Er det noen som vet hvordan denne er i bruk, sammenliknet med f.eksempel KE860 Prada? Skjermen er vel mindre, så det er kanskje en annen måte å bruke mobiltelefonen på, noe alla Neonode N2? Lenke til kommentar
µT. Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Me want tooooo!! Jornan, ligger sikkert videoer på YouTube!.. Jeg skal hvertfall ta meg en tur innom der nå Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 alle kjekke telefoner jeg vil ha mangler radio.....er bare et must for meg det :-( Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Fin telefon og har muligens det man trenger, men prisen gjør at de fleste tar hardt til babord eller styrbord når den dukker opp. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Me want tooooo!! Jornan, ligger sikkert videoer på YouTube!.. Jeg skal hvertfall ta meg en tur innom der nå Ble skuffet Slik det var på videoene, så virket det som om mobiltelefonen var langt fra så "smooth" i menyene som Prada-en. Ellers virket jo menyene greie og enkle å bruke. Får håpe Samsung ikke har så mange idiotløsninger i denne mobiltelefonen som LG har greid å putte i sin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg