Gå til innhold

Grunnleggende i Python...HJELP

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har lest litt rund om kring på forumet og sett hva folk sier om phyton.

Det virker veldig Intressant, men jeg lurte på om noen kunne bare si meg hva som er grunnleggende når det gjelder Python og hvordan man lagrer proggrammene sin osv...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, python er veldig interessant. Om du er nybyrjar innan programmering, kan eg absolutt anbefale deg pyhon, eit allsidig språk som kan brukast til alt (nesten, i alle fall... :)). Om du raskt og effektivt vil lære deg python, bør du lese boka "Beginning Python: From novice to professional". Boka er skriven av ein forelesar på NTNU som heiter Magnus Lie Hetland.

...så, over til spørsmåla dine! :)

Python er i utgangspunktet eit scriptspråk, og koden blir tolka live. Det betyr at du ikkje får ein .exe-fil, som du får i C, C++ osv. Du får heller ikkje ein kompilert .class-fil som du får i Java.

Det som skjer, er at linje etter linje blir tolka av Python-programvaren som ligg på datamaskina di. Når ein skriv program i python, er det då ikkje nødvendig med den vanlige C++-runddansen, med koding - kompilering - kjøring, om og om igjen, det er berre å lagre fila og køyre han. Då vil også kildekoden vere open for alle som køyrer programmet, med mindre du overset .py-fila til f. eks. .exe for windows.

Eit døme:

1: Du går inn i ein vanlig text-editor, t.d notepad, bluefish, and so on...

2: Her skriv du t.d:

print "Hello world"

3: Så lagrar du fila som helloworld.py i /home/bruker/python/ (Dette er linux)

4: No ligg fila her: /home/bruker/python/helloworld.py

5: Så går du inn i CMD, terminal, konsoll, whatever...

6: Så skiftar du mappe til der python-fila ligg, så i vårt tilfelle (med linux), skriv vi:

cd /home/bruker/python/

7: No er vi i mappa der fila di ligg.

8: For å køyre fila med python, så startar vi python-programvaren og spesifiserer kva fil vi vil køyre. Døme:

python helloworld.py

9: No køyrer fila, printer ut "Hello world" på skjermen, og avslutter.

10: Viss du no vil endre litt i programmet ditt, så er det berre å endre i text-editoren og lagre. Når du køyrer programmet ditt på nytt, har dei nye endringane trått i kraft! ;)

Lukke til! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...