Gå til innhold

program som konverterer fra .FLAC til .MP3?


chokke

Anbefalte innlegg

Det har seg slik at jeg leter etter et program som kan konvertere flac-filer til mp3-filer. Gratis såklart :) . Fant en trial på Softe Audio Converter, men den ville visst bare konvertere et minutt pga trial (man kunne forøvrig endre ID3-tags i tillegg noe som var positivt :) )... Noen andre forslag? Gjerne enkle program.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

MediaMonkey fikser det fint. Hvis du vil fortsette å gjøre det etter den 30 dager lange prøveperioden kan du enten kjøpe Gold versjon eller bytte ut en dll fil (det er gjort på 2 minutter, bare spør eller søk på forumet om du trenger hjelp). MediaMonkey er forøvrig et glimrende program til alt som har med musikk å gjøre. :)

Lenke til kommentar

Hvis du setter MM som standard avspiller så er det så enkelt ja. :)

anbefaler forresten å se på MM 3 (link) den er i RC 5 eller 6 nå, er litt usikker. Har brukt den siden alpha 8 og det funker helt fint. iMono er "MM guruen" på forumet, RC 5 er den første versjonen man kan kjøre uten debug. Dette innlegget til iMono linker til RC 5 med og uten debug.

 

Lykke til. :)

Lenke til kommentar

Jøss. Så enkelt det programmet var :) .

Men, er det mulig å synkronisere Creative MP3-spiller med en mappe på PC-en? Altså at når jeg kobler på MP3-spillern og det ligger en fil i den mappa den er synkronisert med får jeg en advarsel eller noe informasjon? Mye lettere når jeg finner sanger jeg vil ha, istedet for sånn mongo system jeg har nå, "Til MP3-spillern" og "På mp3-spillern" :wee:

 

Og hva er forskjell på gold og ikke-gold? Annet enn prisen? Har vel en trial nå?

Og kan man få programmet til å være aktivt nede ved klokka der istedet for på startlinja? Tar opp verdifull plass.

Endret av chokke
Lenke til kommentar

automatisk synkronisering med Artister/album/mapper/spillelister funker fint du kan få alt til å gå automatisk (altså mediamonkey overvåker mappene dine for å se om det er endringer, du plugger inn mp3 spilleren og MM synkroniserer av seg selv), jeg tror du trenger Gold for automatisk synkronisering. Er ikke sikker på om du har Gold funksjonalitet i testperioden. Her ser du noen av forskjellene mellom standard og Gold. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...