mandela Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Heisan, jeg foreslår å legge inn skjermoppløsning i amobils prisguidesøk. Pr i dag finnes det kun skjermstørrelse. Hadde vært fint om man kunne bla etter skjermoppløsning Lenke til kommentar
SRD Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hei. Jeg skal bare legge inn Motorola Z10 og E8, så skal jeg begynne på søk for skjermoppløsning Det burde ikke ta alt for lang tid Mvh SRD Lenke til kommentar
SRD Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Da er søket for skjermoppløsning klart Link Lenke til kommentar
Lagn Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 hva tror du om å skille søket mellom intern 3,5mm jack og at det følger med i pakken? det er noe helt annet å ikke måtte ta med en laaang adapter overalt, synes jeg da. en overgang kan man jo kjøpe til alle tlf, det er lett å gjøre det i samme kjøpet hvis det mangler i pakken. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 16. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2008 supert takk! Lenke til kommentar
SRD Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 hva tror du om å skille søket mellom intern 3,5mm jack og at det følger med i pakken? det er noe helt annet å ikke måtte ta med en laaang adapter overalt, synes jeg da. en overgang kan man jo kjøpe til alle tlf, det er lett å gjøre det i samme kjøpet hvis det mangler i pakken. Hei Det hadde jo vært det beste, og det var det som var planen når vi laget det søket. Men problemet var at det var flere tilfeller der det bare stod at telefonen støttet 3.5 mm headset, og ikke om det var innebygget eller om det var med en med følgende abdapter. Så derfor har det blitt slik. Fordelen med slik som det er nå, er at du vet at du ikke trenger å kjøpe ekstra utstyr for å kunne bruke vanlig headset, og at du har muligheten til å ta vekk alle telefonene som ikke støtter 3.5 mm jack. Men skal se om vi kan få ordnet et slik søk Lenke til kommentar
SRD Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 (endret) hva tror du om å skille søket mellom intern 3,5mm jack og at det følger med i pakken? det er noe helt annet å ikke måtte ta med en laaang adapter overalt, synes jeg da. en overgang kan man jo kjøpe til alle tlf, det er lett å gjøre det i samme kjøpet hvis det mangler i pakken. Da er det (endelig) ferdig Link Endret 30. mai 2008 av SRD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå