Gå til innhold

Amobil.no: kan dere få inn skjermoppløsning i prisguidesøket til amobil?

Anbefalte innlegg

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

hva tror du om å skille søket mellom intern 3,5mm jack og at det følger med i pakken? det er noe helt annet å ikke måtte ta med en laaang adapter overalt, synes jeg da. en overgang kan man jo kjøpe til alle tlf, det er lett å gjøre det i samme kjøpet hvis det mangler i pakken.

Lenke til kommentar
hva tror du om å skille søket mellom intern 3,5mm jack og at det følger med i pakken? det er noe helt annet å ikke måtte ta med en laaang adapter overalt, synes jeg da. en overgang kan man jo kjøpe til alle tlf, det er lett å gjøre det i samme kjøpet hvis det mangler i pakken.

Hei :)

Det hadde jo vært det beste, og det var det som var planen når vi laget det søket. Men problemet var at det var flere tilfeller der det bare stod at telefonen støttet 3.5 mm headset, og ikke om det var innebygget eller om det var med en med følgende abdapter. Så derfor har det blitt slik. Fordelen med slik som det er nå, er at du vet at du ikke trenger å kjøpe ekstra utstyr for å kunne bruke vanlig headset, og at du har muligheten til å ta vekk alle telefonene som ikke støtter 3.5 mm jack.

Men skal se om vi kan få ordnet et slik søk :)

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Da er det (endelig) ferdig :)

Link

Endret av SRD
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...