Kulijo Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Hei jeg har nettop kjøpt meg et Samsung 32" LE32R8, så skulle jeg koble opp med PC-en det er en vanlig pc med Geforce 6600GT slik at jeg fikk bilde av pcen på tven vis dere skjønner, men det gikk ikke skjermen gikk liksom i dvalemodus altså ingen signal, jeg brukte vanlig pc kabel til og koble med. Men så ville jeg prøve å koble skjermen med den berbare pcen min det gikk fint, alt vika. Det virker nesten slik at jeg må velge mellom å se på pc skjermen eller tv'en, altså jeg må skru om en bryter på pcen, at skjermkortet ikke takler to skjermer. Er det noen av dere som vet åssen jeg kan få det til og funke? Takk for raske svar =) Lenke til kommentar
Kulijo Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2007 Nå virker det jeg måtte laste ned ny nvidia driver Lenke til kommentar
Hitman2k Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 (endret) Jeg har samme probleme ..eller jeg får det ikke til . Har en samsung LE37R8 lcd tv. Jeg har samme skjermkort som deg. Er det noe jeg må stille inn på tven og på skjermkorte ? Hvordan er det man gjør dette for å få pcen på tven ? Er ikke helt god på det greine her .... ;P ??? Å god jul folkens Endret 24. desember 2007 av Hitman2k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå