Gå til innhold

Netshop gir overlegen service igjen (Oslo)


Anbefalte innlegg

Småstressa i julestria som de fleste andre glemte jeg at Netshop Oslo stenger hentelageret kl. 16:00 på lørdager. Men jeg snudde ved lørenskog rundt 16:35 i tilfelle de hadde lengre åpningstid i julen.

 

Fremme rundt 16:44 så jeg at de var stengt men stoppet ved døren for å se åpningstid på julaften. Da tittet det en kar ut fra lageret, som holdt på med vareopptelling, og spurte om vi hadde bestilt noen varer. Det hadde jeg og til min store glede sa han at jeg kunne komme inn bakveien og få varene mine.

 

Jeg fikk i tillegg lov til å legge til et par varer og fikk God Jul hilsen på vei hjem igjen.

 

Dette er suveren ekstraservice. :thumbup:

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

NetShop Oslo er en knallbutikk! Har vel lagt igjen godt over 30,000kr der det siste året og har bare gode erfaringer! Kjøpe en Viewsonic TV, som ikke greide å skalere tilkoblet en dekoder, først var den på service men de greide ikke å reparere det, så fikk tilbud om pengene tilbake eller annen TV, ble en annen TV som jeg fikk rabatt på, også ved en senere annledning fikk jeg godt tilbud på en TV til! :thumbup:

Har også hatt ett par returer der som har gått smertefritt, sist hadde jeg ett hovedkort inne som ikke ville huske bios instillingene, men hadde greid uheldigvis å brekke av "tappen" bakpå PCI-E porten, men det gikk fint og kunne velge mellom nytt hovedkort eller å velge varer selv. Ble ett hovedkort og prosessor der, fikk til og med ett par hundere kroner rabatt! :thumbup:

 

~ Mortis360

Lenke til kommentar
NetShop Oslo er en knallbutikk! Har vel lagt igjen godt over 30,000kr der det siste året og har bare gode erfaringer! Kjøpe en Viewsonic TV, som ikke greide å skalere tilkoblet en dekoder, først var den på service men de greide ikke å reparere det, så fikk tilbud om pengene tilbake eller annen TV, ble en annen TV som jeg fikk rabatt på, også ved en senere annledning fikk jeg godt tilbud på en TV til! :thumbup:

Har også hatt ett par returer der som har gått smertefritt, sist hadde jeg ett hovedkort inne som ikke ville huske bios instillingene, men hadde greid uheldigvis å brekke av "tappen" bakpå PCI-E porten, men det gikk fint og kunne velge mellom nytt hovedkort eller å velge varer selv. Ble ett hovedkort og prosessor der, fikk til og med ett par hundere kroner rabatt! :thumbup:

 

~ Mortis360

:dontgetit:

 

*Håpe på Netshop Stavanger*

Lenke til kommentar

Har en solskinnshistorie om netshop oslo jeg også:)

 

 

Handlet en forsterker hos netshop rundt sommertider ifjor. Uheldigvis så tok det litt tid før den ble sendt noe som gjorde at jeg ikke fikk den til helgen som var planen. Heldigvis så hadde netshop oslo også denne på lager, og etter en telefon til dem så kunne jeg bare kjøre ut og hente den der. Måtte jo "kjøpe" den på nytt, ettersom jeg hadde også betalt den over nett til vanlig netshop, men de ble aldri trekt til slutt så no prob there.

 

Det beste med det hele var at jeg som ikke var noe kjent i oslo, selvsagt ikke var i nærheten av hentelageret til stengetid. Men etter en telefon til netshop så fikk jeg veibeskrivelse gjennom telefon(gjennom hele veien :p ) og henta ut forsterkeren en stund etter stengetid. Kudos til Netshop Oslo for den!

Lenke til kommentar

Har god tillit til Netshop selv, jeg sliter derimot med en ordre hos Amentio som de ikke har sendt lagervarer på, rotet med varenummer, og jeg får heller ikke på forespørslene mine. Svært irriterende når jeg vet Netshop har de samme varene bare et par hundrelapper dyrere. Bestilte 2 andre deler fra Netshop den 21. desember, de hadde jeg i hus den 23.

 

Heretter vil jeg nok handle mer fra Netshop og unngå Amentio dersom de ikke har noen utrolige tilbud, de varene de har sendt ankom innen rimelig tid, det skal de ha.

 

 

Edit: Fikk kontakt med Amentio over tlf, karen bak røret var veldig hjelpsom og fikk endret leverandør på de varene de ikke hadde sendt/ikke var på lager slik at jeg får dem om drøye 2 dager. Fikk også avbestilt 2 stk. Club3D 8800GT som tydeligvis ikke kommer med det første, etter å ha lest litt mer om emnet har jeg bestemt meg for å kjøpe Asus sine GTS istedet, prisen er er ikke mye høyere hvis innkjøp av ny kjøler til GT-kortene blir tatt med i ligningen, noe som jeg helt sikkert hadde gjort etter hvert.

Endret av Spectro
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+6132
herregud

 

kjøpe minne hos dem, men så viste det seg at det ikke passer i pcen. Jeg kjøpte feil minne til 500 kr

Så går jeg ned til og forklarer alt så får jeg svar " Beklager ingen angre rett " zomg as

500 kr i dassen !

 

"Herregud" ja.

 

Prøv å skrive noe annet enn SMS/MSN-sjargong så virker det litt mer seriøst.

 

Ja, det er en merkelig ordning med 0 angrerett, og det virker lite imøtekommende å ikke la deg få byttet disse (ubrukte?) brikkene til det du skulle hatt (som du med fordel kan finne ut på forhånd).

Lenke til kommentar
herregud

 

kjøpe minne hos dem, men så viste det seg at det ikke passer i pcen. Jeg kjøpte feil minne til 500 kr

Så går jeg ned til og forklarer alt så får jeg svar " Beklager ingen angre rett " zomg as

500 kr i dassen !

Vel, såvidt jeg husker så sier daglig leder at "vi har valgt å praktisere angrerett også på Netshop Oslo som en service til kunden", i intervjuet hw.no gjorde med dem og i artikkelen som ble skrevet etterpå.

 

Eller husker jeg feil?

 

 

EDIT:

 

På besøk hos nettbutikken

Rapport fra innsiden: Netshop

Klikk her for mer informasjon

 

Denne artikkelserien tar deg med bak dørene hos nettbutikkene. I dag går turen til Netshop i Sandefjord.

 

* Jørgen E. Nilsen, 20. nov. 2007

http://www.hardware.no/artikler/rapport_fr...n_netshop/44682

 

 

Det er denne uttalelsen jeg tenker spesielt på:

Like rettigheter

Man kan bestille varer via telefon og Internett, og så klart kjøpe personlig i butikken. Normalt sett har man ikke samme rettigheter om man henter en vare man har bestilt på Internett, men her har Netshop gjort et lite unntak.

 

- Vi har valgt å gi kundene de samme rettighetene om de bestiller via nettet eller om de henter varen hos Netshop Oslo, forteller Gunnar Hunskaar.

 

 

Ergo, referer du til intervjuet Hardware.no gjorde med Netshop Sandefjord den 20. nov 2007 og til Gunnar Hunskaar sin garanti og uttalelse her.

 

Vi har det sort på hvitt, fra dem selv, at du skal ha angrefrist hos Netshop Oslo.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...