Stein1 Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Har nettopp fått en Nokia N73, og den blinker med et irriterende blått lys hele natta! Virker som om det er nattlys eller noe, for om dagen er det for det meste av.. Noen som vet hva dette er for og hvordan jeg kan skru det av? Lenke til kommentar
kjell arne Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Jeg kjenner ikke N73, men en annen Nokia jeg hadde blinket sånn når jeg hadde fått melding. Helt til jeg hadde lest den. Kanskje du bare har en ulest melding? Lenke til kommentar
terol Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Jeg kjenner ikke N73, men en annen Nokia jeg hadde blinket sånn når jeg hadde fått melding. Helt til jeg hadde lest den. Kanskje du bare har en ulest melding? Bluetooth........ Lenke til kommentar
Sterri08 Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Det er ikke bluetooth nei, du må inn på innstillinger, så inn på Slumremodus eller noe, så trykker du av. Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Har nettopp fått en Nokia N73, og den blinker med et irriterende blått lys hele natta! Virker som om det er nattlys eller noe, for om dagen er det for det meste av.. Noen som vet hva dette er for og hvordan jeg kan skru det av? Det er som Sterri08 skriver kun en indikator på at slumremodis er aktivert. Mobilen er som du kan se helt mørk, og det det virker som om den er slått av. Det blå lyset blinker for å vise deg at den ikke er slått av, kun gått inn i batterisparende slumremodus. Anbefaler deg å ha slumremodus aktivert for å spare batteriet, men hvis du vil fjerne det helt må du gå inn på innstillinger for telefonen og deaktivere slumremodus. Jeg for min del legger bare telefonen med displayet ned om natten, så plager ikke lyset meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå