Gå til innhold

Bibelen : fortellingen om møter med utenomjordiske?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis jeg ser stjerne mennesker noen gang skal jeg kjefte på dem siden de ikke har gitt oss litt tekniske dupe ditter. Hadde vert digg med no sikkelig hologram filmer, eller dings til og kontrolere drømmenne sine, pluss litt andre snasenne ting som ikke er for langt rem for oss.

Lenke til kommentar
Tull og vås.

Jasså? Personlig synes jeg at disse "bevisene" for at Gud er utenomjordiske slår knockout på "beviser" om at Gud er Gud :)

Bare til å innse det først som sist.

Du om det, hehe. Teitere teori skal man lete lenge etter. Og hvor mange mennesker tror på disse teoriene? Snakker vi milliarder?? Tror nok ikke det, hehe.

Lenke til kommentar
Du om det, hehe. Teitere teori skal man lete lenge etter. Og hvor mange mennesker tror på disse teoriene? Snakker vi milliarder?? Tror nok ikke det, hehe.

Jeg trengte ikke å tenke et halvt sekund engang for å finne en teitere teori.

Så du begge fimene, kakestykke? Har sett mange andre slike filmer med lignende tema også. Underlig at bilder av aliens og flygende objekter har blitt malt og hugd ut i stein for flere tusener av år siden, til og med i forskjellige verdensdeler.

De har også funnet bilder av slikt i hemmelige rom i egyptiske pyramider (husker ikke om det var med på filmene)

En slags merkelig lyspære har de også funnet ut at egypterne gjorde bruk av for mange tusen år siden.

Teknologi kom plutselig, og forsvant like plutselig.

Man er ganske sikker på at det finnes uendelig antall galakser ute i verdensrommet, og at det da bor ekstremt intelligente vesener på en av de uendelig mange planetene virker jo ikke så rart. Og hvorfor skulle de ikke ha interesse av oss?

Mye som er nevnt i bibelen kan være fortellinger om utenomjordiske. Vet at bibelen sier noe om kjemper som levde på jorden, men på det originale språket fra fortellingen kan ordet de har oversatt til "kjemper" også bety "de som kom ned fra himmelen"

Endret av AlltidRett
Lenke til kommentar

Jeg trengte ikke å tenke et halvt sekund engang for å finne en teitere teori.

Så du begge fimene, kakestykke? Har sett mange andre slike filmer med lignende tema også. Underlig at bilder av aliens og flygende objekter har blitt malt og hugd ut i stein for flere tusener av år siden, til og med i forskjellige verdensdeler.

De har også funnet bilder av slikt i hemmelige rom i egyptiske pyramider (husker ikke om det var med på filmene)

En slags merkelig lyspære har de også funnet ut at egypterne gjorde bruk av for mange tusen år siden.

Teknologi kom plutselig, og forsvant like plutselig.

Man er ganske sikker på at det finnes uendelig antall galakser ute i verdensrommet, og at det da bor ekstremt intelligente vesener på en av de uendelig mange planetene virker jo ikke så rart. Og hvorfor skulle de ikke ha interesse av oss?

Mye som er nevnt i bibelen kan være fortellinger om utenomjordiske. Vet at bibelen sier noe om kjemper som levde på jorden, men på det originale språket fra fortellingen kan ordet de har oversatt til "kjemper" også bety "de som kom ned fra himmelen"

Jaja, jeg mener fortsatt at dersom disse teoriene hadde vært bevist, ville det vært allmennkjent og ikke ansett som idioti og galskap. Men jeg beundrer deg for å være sterk i troen. Selv om du etter min mening putter troen din på feil sted.

Lenke til kommentar

Dette blir nok ikke bevist med det første nei :p

Har hørt rykter om at russland og amerika skal offentliggjøre "x-files" ene sine eller noe i den dur, om noen års tid.

Uten at jeg gidder å sjekke opp i det nå.

Vil heller ikke si at jeg tror så veldig mye på dette, men synes ikke det virker så altfor usannsynlig.

Når man til og med kan se aliens mellom linjene i bibelen blir det jo bare mer artig.

Folk var jo ikke helt ved sine fulle fem i gamle dager, og det som står i bibelen er nok hardt overdrevet på mange punkter.

Men at noe av det kan ha rot i virkeligheten er jo sannsynlig.

F.eks eksisterte det nok en person ved navn Jesus, som ble meget populær. At han kunne gå på vannet og gjøre vann om til vin minner nå mer om "helteoppskrytning"

Fantomet har ti tigres styrke, etc.

Lenke til kommentar
heirohelicopter.gif

Du syns ikke den ligner noe ?

Jeg tror på helikoptere ja, ikke UFOer.

Og alle vet jo at det fantes helikoptere på denne tiden... :tease:

Bildet er dessuten manipulert og endret.

Manipulert...Tja..

Her er hele bildet:

https://www.diskusjon.no/index.php?session=...t&p=9937260

og her er RAM chip, BIOS chip, og CPU i oldtidens Egypt:

http://members.tripod.com/therev67/edfu_cpu/edfu-cpu.htm

Endret av S2R2SK1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...