Gjest Girly Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 hei Når kjæresten min skal fingre meg, så fjærner jeg hånda hannes så fort jeg skjenner jeg får det godt? Jeg merker jeg blir andpusten, prøver å holde igjen lyder, klarer ikke å ligge stille, åsså bare fjærner jeg hånda hannes automatisk... Jeg gjør det ikke sånn med vilje, det bare skjer...? Har oppført meg sånn med alle kjærestene mine, så har ingenting med tillit å gjøre... Var sammen med en i 3 år, å jeg gjorde det samme med han åsså.. forandret seg ikke etter de 3 årene... Hva kan jeg gjøre? Noen tips?? Takk får all svar Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 hei Når kjæresten min skal fingre meg, så fjærner jeg hånda hannes så fort jeg skjenner jeg får det godt? Jeg merker jeg blir andpusten, prøver å holde igjen lyder, klarer ikke å ligge stille, åsså bare fjærner jeg hånda hannes automatisk... Jeg gjør det ikke sånn med vilje, det bare skjer...? Har oppført meg sånn med alle kjærestene mine, så har ingenting med tillit å gjøre... Var sammen med en i 3 år, å jeg gjorde det samme med han åsså.. forandret seg ikke etter de 3 årene... Hva kan jeg gjøre? Noen tips?? Takk får all svar Håndjern kan vel fungere? Lenke til kommentar
CustomTP Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Håndjern kan vel fungere? lett... kan det ha noe med usikkerhet å gjøre kanskje? Lenke til kommentar
Gjest Girly Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Usikkerhet...? hmm... vis det er det jeg sliter med... hva kan hjelpe mot det :s kan ikke vente i 4 år liksom.. det blir for dumt Lenke til kommentar
CustomTP Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Usikkerhet...?hmm... vis det er det jeg sliter med... hva kan hjelpe mot det :s kan ikke vente i 4 år liksom.. det blir for dumt ja, det blir for dumt.. prøv noe nytt, som f.eks; si til kjæresten din at han IKKE skal slutte før du kommer eller noe slikt, håndjern(som nevnt tidligere), snakk med kjæresten din om det og be han fingre deg på en annen måte, reis et sted der dere ikke kjenner noen og egentlig gir litt "faen" i hvem som hører dere... Lenke til kommentar
Gjest Girly Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 hmmm Kan vell prøve... Det med håndjern kan jeg bare glemme... blir får mye for meg... Kan være at jeg er usikker siden jeg ble voldtatt som liten... Men jeg skal prøve Skader ikke å prøve Lenke til kommentar
CustomTP Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 hmmm Kan vell prøve... Det med håndjern kan jeg bare glemme... blir får mye for meg... Kan være at jeg er usikker siden jeg ble voldtatt som liten... Men jeg skal prøve Skader ikke å prøve jaja.... men den holdningen, "kan vel prøve" er bare å kaste, hvis du har lyst til å forandre på ting da? Lenke til kommentar
Gjest Girly Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 hehe, okei "SKAL klare det!!" må vell til... Vil virkeli fårandre mæ... Lenke til kommentar
CustomTP Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 hehe, okei "SKAL klare det!!" må vell til... Vil virkeli fårandre mæ... Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 hmmm Kan vell prøve... Det med håndjern kan jeg bare glemme... blir får mye for meg... Kan være at jeg er usikker siden jeg ble voldtatt som liten... Men jeg skal prøve Skader ikke å prøve Ladies and gentlemen I present to you *trommevirvel* Årsaken til at du fjerner hånden? Noen gang snakket med noen om det, f.eks en psykolog? Lenke til kommentar
Gjest Girly Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Jah... Går åss psykolog, men det funker liksom ikke helt... Lenke til kommentar
fgr Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Jah... Går åss psykolog, men det funker liksom ikke helt... hehe. dust. si akkurat det du har sagt i den tråden her til psykologen din du. det hjelper deg ufattelig mye mer enn om at du sier det til oss. inkludert at det ikke funker. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Tror ikke vedkommende har sagt eller kommer til å si det til psykologen. Å ha tillit er en ting, men hvis dette skjedde i 3 år kan vedkommende ikke heller ha sagt det til sin kjæreste, hvis så hadde nok problemet blitt løst gjennom kognetiv terapi m.m. det skortet på viljen til... Hit, men ikke lenger... Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) Du må da si det til typen din? Fortell han at du ikke gjør det med vilje, og få han til å holde hånden din, kanskje? Edit: GJør det veldig sakte og forsktig Det kan funke Endret 26. desember 2007 av Ethernet Lenke til kommentar
Latskap Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Hadde heller spurt psykologen min enn et forum fult av gutter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg