Thomsa Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Jeg vet ikke hva den heter, men den "muse-greia"(mouse pad?) fungerer ikke. Jeg har en Acer Aspire 5610Z Noen som vet hvordan jeg kan fikse det? Om det er noen drivere eller liknenede som kan hjelpe? Takk! Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Kan det være at du har deaktivert den? Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 touchpads trenger ofte drivere installert for å fungere ja. Prøv å instalere dem på nytt (sjekk produsentens nettside for å laste ned det du trenger) -Stigma Lenke til kommentar
Thomsa Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) Kan det være at du har deaktivert den? kanskje...hvordan aktiverer jeg den igjen i så fall? edit: den var ikke deaktivert...prøver å finne drivere nå Endret 23. desember 2007 av Thomsa Lenke til kommentar
Thomsa Skrevet 16. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2008 har funnet svaret, hvis noen andre har samme problemet; Tryk Fn + F7 (enable/disable touchpad) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå