MDCCLXXVI Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Prøver meg frem med litt mer split toning teknikk og forholdsvis lav kontrast. Funker det? Er altså etterbehandlingen jeg vil ha kommentarer på, ikke at bildet er tatt i gangen ISO 100 50mm f/1.8 1/200s Ble litt redigering i photoshop med to forskjellige EV'er for å ungå utbrent skulderparti, ellers er resten gjort i lightroom. Lenke til kommentar
DHM Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Kan være det er jeg som tuller her, men synes det blir et visst grønnskjær når du redigerer det slikt, kan være min ukalibrerte skjerm osv. Ellers er jeg veldig fan av kontrastbilder, så den stilen "funker" ikke for meg. Ikke til nå ihvertfall Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2007 Grønnskjæret er gjort bevisst ja. Skjermen min er ikke kalibrert, men det er i alle fall en Samsung 244T, så jeg regner med at fargene ikke er såå gale her jeg sitter Kunne selvfølgelig lagt på mer kontrast, men føler at jeg faller i samme gruppe som et dusin eller ti andre fotografer.. vil jo prøve å være litt spesiell! Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Det er greit å eksperimentere og ha sin egen stil, og du finner sikkert ut av det. Men pr. nå syns jeg det bare ser ut som noe er gjort feil Det blir for flatt og ikke spesielt (noe jeg antar du ønsket det skulle være, for at det skulle skille seg ut). Lenke til kommentar
Onkel Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Kudos for å gjøre et forsøk på noe litt utenom allfarvei! Men jeg ser ikke poenget - stilen har liksom ingenting med innholdet å gjøre, det blir lite helhetlig så det blir vanskelig å oppfatte stilen som noe annet enn et teknisk problem... eller fancy for the sake of fancy. Allikevel - mer sånn! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå