axl Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 selv om jeg ikke har noe download/upload for øyeblikket klarer jeg ikke få mer enn 10-12kb/s på min 704/128 linje fra f.eks nedlasting over icq.. reserverer programmet båndbredde? Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Bruk KaZaA Lite. Mye bedre enn den ordinære KaZaA. http://www.kazaalite.tk/ Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Kazaa er grådig. Bruker sikkert båndbredden på spyware. Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Hold dere til KaZaA Lite, folkens! Lenke til kommentar
sete Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Det er normalt, jeg bruker emule som er en opensource edonkeyklient, pc'en "lagger" liksom når den laster ned. Mens med Kazaa kan jeg surfe nesten som normalt. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Bruk KaZaA Lite. Mye bedre enn den ordinære KaZaA.http://www.kazaalite.tk/ det er noe dritt med kazaa! jeg brukte kazaa lite og lastet ned i tilsammen 5kb/s på en 704 linje. det lagget i cs, når jeg lastet ned i 40 på imesh gikk det glatt. kazaa er skom! Lenke til kommentar
Azton Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Bruk KaZaA Lite. Mye bedre enn den ordinære KaZaA.http://www.kazaalite.tk/ det er noe dritt med kazaa! jeg brukte kazaa lite og lastet ned i tilsammen 5kb/s på en 704 linje. det lagget i cs, når jeg lastet ned i 40 på imesh gikk det glatt. kazaa er skom! Er enig med deg der.. Liker ikke kazaa.. fullt av spyware :/ Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 DC er tingen!!!imesh? Lenke til kommentar
AndersK_ Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Anbefalte program: Overnet eDonkey eMule DC(skjønner ikke bæret av dette men) Kazaalite(pga no ads / god på mp3) WinMx (hvis du vil bytte mot andre er dette tingen) Ikke anbefalte: Kazaa iMesh KazaaLite Gnutella (ja, alle programmene) WinMx (hvis du bare skal laste ned) de i fet skrift er mine favoritter Lenke til kommentar
Chrily Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Juster ned upload, det bør bedre situasjonen. Lenke til kommentar
axl Skrevet 12. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2003 går bra hvis jeg disabler upload helt. alt annet funker dårlig Lenke til kommentar
covah Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Skulle ta seg ut dersom alle disablet upload... Nei, DC++ er tingen, for da MÅ man dele for i det hele tatt å komme inn på enkelte hub'er. Dersom ingen deler, vil p2p dø ut etterhvert. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Skulle ta seg ut dersom alle disablet upload... Nei, DC++ er tingen, for da MÅ man dele for i det hele tatt å komme inn på enkelte hub'er. Dersom ingen deler, vil p2p dø ut etterhvert. Lenke til kommentar
Da_Assassin Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 overnet er et godt alternativ, finner mye rart www.overnet.com Lenke til kommentar
airguard Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 helsikes kaaza og DC, det kverker båndbredden på Høgskolen. Det er greit nok privat, men nå 150 hybler går på radiolink blir dette bare krøll og skulle vært forbudt. En stakkar som prøver og være seriøs og bruker nettet til studier( hente filer på fronter osv.) bruker jo timer på venting grr. Det er nå uansett piratkopiering av filmer og musikk dette går på uansett og har en ikke råd til og kjøpe selv så går det på dårlig prioritering av økonomien. Lenke til kommentar
doofus Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 p2p suger, kjøp deg adgang til en god usenet provider istedenfor. Har du allerede installert driten, kjør adaware 6.0 hver gang du starter maskinen. Doofus Lenke til kommentar
Erik Langedal Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 p2p Ruler. Jeg skjønner ikke hvorfor noe laster så treigt på kazaa. Jeg laster mellom 4 og 8 kb/s hele tiden på min 64kb isdn linje fra Tele2. imesh og kazaa ruler... 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå