evgeny Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Jupp, ser ut som om de har store problemer. Fikk opp følgende feilmelding nå: Det betyr at den verdien som er merket med rødt ikke har noe verdig i seg. Den er i dette tilfellet = null; Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Kanskje det var en oppdatering som ikke skulle medbringe nedetid som gikk til helvete. Slikt er jo mindre skadelig nå en om f.eks. 14 dager siden. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2007 Kanskje det var en oppdatering som ikke skulle medbringe nedetid som gikk til helvete.Slikt er jo mindre skadelig nå en om f.eks. 14 dager siden. Skadelig uansett, jeg har alltid handlet mye i hele desember og tror ikke jeg er alene om det. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Folk får julebonuser, pengegaver o.l., selvsagt handler de da. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2007 Jupps, jeg handlet gjennom hele julen i fjor og har handlet gjennom julen så langt i år og blir nok litt til. Dessuten venter vel halve Norge på luke 23 hos komplett.no hmmm. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) online *varsler stormtroppene* Dæven det gikk litt tregt nå gitt hehe, ser ut som alt caches opp osv Julekalender avlevert. Endret 23. desember 2007 av Theo343 Lenke til kommentar
Delish Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Søk virker ikke foreløpig, får 0 treff samme hva jeg søker på. Lenke til kommentar
Evil Eye Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Søk er fungsjonell Lenke til kommentar
FrilanserBob Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Var nok en webprogramerer som hadde fyllt opp skuffen med bais og dratt på tidlig juleferie, mens de andre satt å dro seg i det etterhvert manglende håret og ropte NEI, NEI... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå