mFaFa Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Her skal jeg skrive ut noe fint mht. julaften-, har dårlig tid,- og låner moderns relativt nye HP DeskJet 5940 blekkskriver. Jeg plugger den i og Windows XP oppdager den som DeskJet 5900, men den vil ikke fungere uten at jeg laster ned en 50MB stor driver. Jeg laster ned driveren, hvor jeg mot slutten av installasjonen for vite at skriveren trenger et par DLL-filer systemet mitt mangler... Ingen krise, jeg kobler skriveren til en annen maskin med Windows XP og ser om det går glatt. Denne maskinen hadde førstenevnte DLL-filer i orden, men her stanser installasjonen fordi den mangler UNIDRVUI.dll. Denne filen finner jeg på nettet og laster ukritisk ned, da sikkerhet er rimelig likegyldig for meg i øyeblikket. Et lite sekund trodde jeg at jeg var i mål, inntil setup sier den mangler UNIDRV.hlp (en forbasket hjelpefil med FAQ???) og at den ikke KAN komme videre uten. Denne filen finner jeg ikke på nett, og det ser mørkt ut for hele julekortidéen min rett og slett God Jul fra Hewlett Packard, som er så inkompetente at de selv ikke med 50MB drivere klarer å få en blekkskriver til å virke i det hele tatt i Windows XP SP2. FOR DÅRLIG! Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Huff, skriverdrivere og XP er som kjent en meget dårlig kombinasjon. Lenke til kommentar
Oldie Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Huff, skriverdrivere og XP er som kjent en meget dårlig kombinasjon. Å?? Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Er det noe jeg har GOD erfaring med så er det HP og skrivere... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå