kleiv Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Har en stasjonær pc som ikke fungerer lenger. Den stopper helt opp rett før Windows logoen og loadingtingen kommer frem. Det blir helt svart, og maskinen jobber ikke lengre. Noen som har peiling på hva det kan være? Kan ikke huske å ha innstalert noe spesielt før dette skjedde. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 første jeg tenkte på var prob med harddisk eller ram... men kan være alt mulig.. Lenke til kommentar
persa30 Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Har en stasjonær pc som ikke fungerer lenger. Den stopper helt opp rett før Windows logoen og loadingtingen kommer frem. Det blir helt svart, og maskinen jobber ikke lengre. Noen som har peiling på hva det kan være? Kan ikke huske å ha innstalert noe spesielt før dette skjedde. Hei Hvist det ikke er noe liv i mask... så tror jeg uten å vere sikker att strømmstyren din har tatt kveld. Lenke til kommentar
silkshade Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Har du oppdatert noen drivere i det siste? Jeg har hatt det problemet et par ganger med et litt sært skjermkort. Prøvd å boote i safe mode? Lenke til kommentar
kleiv Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2007 Hvordan finner jeg da ut hva som kan være galt, om det f.eks er ramen eller harddisken som er gåen? Får ikke boota i safe mode, da det skjer ingen verdens ting uansett hva jeg trykker av F knapper osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå