HellandB Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 HEi! Jeg har en Whitebox CL56. Lyden har blitt mer og mer ustabil, både headsett og interne høytalere. Av og til er det bare lyd i ene høytaleren (stereo) og av og til er begge lave. Jeg må rikke på jackpluggen for å få lyd i begge. 1. Jeg tror det er lydkortet som holder på å bli ødelagt, stemmer dette? 2. Hva kan jeg gjøre? Lydkortet er vel intigrert i hovedkortet? 3. Kan jeg kjøpe USB/firwire(PCMCIA?)-lydkort? 4. Viss ja, noen som har tips på hva jeg kan kjøpe? Håper på svar, slik at jeg kan fikse opp i dette! Lenke til kommentar
HellandB Skrevet 25. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2007 --bump-- Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Høres ut som om jack-pluggen har løsnet fra loddepunktene på lydkortet, om du er flink med loddebolt så "kan" du skru den opp og lodde jack-pluggen fast på nytt. Lenke til kommentar
HellandB Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2007 ah.. Takk for svar! Men tror ikke jeg er autorisert nok til å lodde det på... Blir nok eksternt lydkort på meg! Noen med erfaring? (Pris ca. 1000) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå