MadsFN Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Jeg sitter på ventrilo og sliter med at folk hører meg dårlig. Jeg har Senheiser PC 150/155 er ikke helt sikker og har skrudd opp outbound på fullt. Så jeg lurte på om det var noen programmer som man kunne "booste" outbound litt sånn at folk kan høre meg bedre? Lenke til kommentar
............... Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 du kan jo gjøre det i windows? Hvis du ikke har gjort det. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2007 Gjort det men det gir ikke noe særlig effekt :S Lenke til kommentar
............... Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) hva spiller du da? har egentlig ingenting med saken å gjøre, men på f.eks cs hvis jeg booster micen ingame så fikk jeg høyere mic i vt. Maybe im wrong. Endret 23. desember 2007 av karlsn Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2007 Ingenting, sitter bare å snakker mens jeg forum horer Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2007 Noen som vet om noen andre programmer? Lenke til kommentar
reor Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 I XP kan du booste mice,eller justere mice bass/diskant. Ved å føre hendelen i retning diskant vil andre høre deg bedre. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2007 prøvd alt i vanlig XP, er det ingen andre programmer man kan "Booste" mic lyd? Lenke til kommentar
reor Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Det var ikke lett å finne software for mice-boosting. Hvilken mice benytter du? Hvordan er den tilkoblet PCen? Hvis du benytter bananpluggtilkoblingen så sjekk at du har god kontakt ved å prøve deg frem. Vri forsiktig på ledningen nær mice og PC. Trekk pluggen litt ut og test, skyv den forsiktig litt inn og test. Det kan være micen din som ikke er i orden. Mulig den er fuktig. Lykke til. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2007 Benytter Senheiser PC 150 eller 155 er ikke helt sikker, bruker en "skjøde" ledning sånn jeg kan ha headsett inn på høytalerne. Skal prøveå ta vekk denne skøyten å se om det blir bedre, takk for hjelp Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2008 Hjalp ikke å fjerne skjøyden, er det ingen program som har dette verktøyet? Lenke til kommentar
EX-adrin Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 jeg reiner nesten med at du har stil på outbound og inbound i Vt din ? Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2008 selvfølgelig.. Lenke til kommentar
657 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Eg kobler berre til mikrofonen og snakker i den. Du kan jo prøve uten å bruka det programet du brukar. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2008 Den er like lav i skype, det er så irriterende når ingen hører meg. arrh Lenke til kommentar
Fikseren Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Tror du vil slite med å finne ett program for slikt, siden du bruker det intregrerte i hovedkortet ditt. Løsning 1. Finn ut om det er noen programmer for type lydriver du bruker, f.eks realtek 97 eller lignende. også booste der. Løsning 2. Kjøp ett noe så billigt lydkort for å så få bedre kvalitet. Løsning 3. Kjøp Headsett med mic, eller en dyrere mic. Håper du løser problemet! Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Sorry, men det er så fryktlig frustrerende når folk nesten ikke hører meg :S PS: 3.Sennheiser PC 155, trenger jeg bedre headset enn det? 1.Finner ikke noen lyd driver til mitt Hovekort (K8N Diamond Plus) 2. Vet du om noen gode LYdkort til en ca. 600? Endret 13. januar 2008 av MadsFN Lenke til kommentar
Fikseren Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Dyrt headsett du har! Burde rekke i lange baner. Så du har altså alt på fullt på innstillinger for line in på opptak liksom? Prøv å last ned disse driverne; Realtek 97 så får du ett icon nede i system tray, når du får det opp kan du få litt forskjellige innstillinger! Lydkort vil jo gjøre alt bra da vis du vil betale, her er ett bra ett; Creative SB X-Fi Lenke til kommentar
reor Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Hei. Mulig denne tråden hjelper. Hva sier ekspertene? http://forum.xda-developers.com/archive/in...p/t-256734.html Hvis noen prøver etter oppskriften i ovennevnte forum så vær vennlig å gi kommentar i denne strengen. Det er tydeligvis flere med denne type problemer. Endret 6. februar 2008 av reor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå