Gå til innhold

Ny modder

Anbefalte innlegg

Hei, skal modde det ultrakjedelige kabinettet mitt. Det er et inWin miditower kabinett med hvite metallsidedører og lilla plastikk foran. Her må jo virkelig noe gjøres. Det jeg har tenkt og begynne med er å farge det. Metall lakk (Sølv) på sidene og oransje på plastikken foran. Dere som har holdt på med dette, har dere noen tips til farging? Tenkte og handle spraybokser på biltema. Jeg har ikke direkte et spesielt stort budsjett, så vinduet får vente. Jeg skal sette inn et par vifter, 80mm. Hvordan kobler jeg strøm på disse?(hovedkortet tar vel bare en vifte) Viftegrillene skal lakkes oransje. Har dere noen tips? Jeg har aldri gjort dette før så jeg trenger hjelp. Vil jo modde selv, isteden for å kjøpe et ferdig et. Håper dere har noen tips til en uviten modder...

Lars Lefstad

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hva slags lakk du bruker spiller ingen rolle, men pass på att underlaget er 100% rent føre du lakkere, strøm til viftene kan du koble på ei molex kontakt me en skjøt som er lagd for dette, ellers kobler du bare sort fra vift til sort på molexen og rød på rød og gir faan i den gule ledningen på vifta, denne er bare til rpm visning i bios og div prog........... et lite tips er og demonter så mye som mulig føre du lakkere og maskere der hvor du ikke skal ha farg......... good luck

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...