Amored Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Bare jeg som ikke kommer meg på Live nuh? Vil spille SWOS! :'( And go juL. Lenke til kommentar
Daggy Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Så det er flere? Jeg har kødda med ruteren en halvtime, skjønte ingenting! Men er inne igjen nå. Men finner ikke SWOS? Tatt bort igjen?! Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Nede her også dessverre.. Lenke til kommentar
Snoft Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 OT & Flaut.. Hvilket spill er SWOS? ;p Lenke til kommentar
Thyrfing Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Hei, fatter ingenting selv, har akkurat fixset litt og satt opp en monowall igjen, også skulle jeg connecte til xbox live, så fikk jeg error, så jeg tok en Test Xbox Live Connection og da får jeg Xbox Live Failed hva skjer?.. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 min er ikke nede Lenke til kommentar
Daggy Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 SWOS= Sensible World Of Soccer. Et klassisk fotballspill fra 94'. Når det gjelder problemene, skjønte jeg ingenting. Plutselig virket det igjen. Aner ikke, men siden vi er flere, tyder det jo på noe hos microsoft.. Lenke til kommentar
Thyrfing Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) Nå fikk jeg connecta, sjekka også på xbox.com Xbox.com forum Yo just looked on Xbox.com, some guy said Just got off the phone with customer service. They said "Xbox Live is currently having technical difficulties, it will probably be an hour or two before you can connect. If you can't connect still after that, please call us back. edit: Fikk nå failed igjen, så er såklart noen problemer hos micro:P Endret 22. desember 2007 av Thyrfing17 Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Ingen problemer her. Kom akkurat fra Live nå. Lenke til kommentar
Thyrfing Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) ok, så "US BORDERGUARD" PÅ xbox.com sier at "alle i hele verden har juleferie fra idag" så at alle prøvde å logge på xbox live" så ALLE serverne har gått ned, dette skal være globalt fra USA til Sarpsborg.:/ så ingen kommer seg inn på xbox live ATM. Endret 23. desember 2007 av Thyrfing17 Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 ok, så "US BORDERGUARD" PÅ xbox.com sier at "alle i hele verden har juleferie fra idag" så at alle prøvde å logge på xbox live" så ALLE serverne har gått ned, dette skal være globalt fra USA til Sarpsborg.:/ så ingen kommer seg inn på xbox live ATM. Seriøst? Høres jo helt... Utrolig ut. I ordets rette betydning. Jeg ble konstant logget av Live av en eller annen grunn i 11-12 tiden. Er noe gæli ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) LGEM det,jeg bør ikek poste! Endret 23. desember 2007 av Slettet-uVTr2vDm Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 LGEM det,jeg bør ikek poste! På fylla lille julenatta? Vi får håpe du kommer deg til julaften. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) har ikkje hatt noko problemer her.. har spilt halo heile kvelden Endret 23. desember 2007 av Noiz Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 var nede hele tida mens jeg var på! Lenke til kommentar
Thyrfing Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 dette er forbanna dårlig av microsoft, nå har til og med han US borderguard på xbox forumet, sagt at det er tilbake til christmas.. men det tror neppe jeg, det kan jo ikke være sant, her betaler millioner av folk for en tjeneste som plutselig er nede... Nobody knows. I heard a rumor that it might not be back until after christmas. Let's just hope that's not true! Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Xbox live problem Lenke til kommentar
BigRazer Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Funker fin fint her:) Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Noen andre som sliter med litt lag i COD4 eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå