Gå til innhold

Er Live nede?

Amored

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå fikk jeg connecta, sjekka også på xbox.com

Xbox.com forum

Yo just looked on Xbox.com, some guy said Just got off the phone with customer service. They said "Xbox Live is currently having technical difficulties, it will probably be an hour or two before you can connect. If you can't connect still after that, please call us back.

edit: Fikk nå failed igjen, så er såklart noen problemer hos micro:P

Endret av Thyrfing17
Lenke til kommentar

ok, så "US BORDERGUARD" PÅ xbox.com sier at "alle i hele verden har juleferie fra idag" så at alle prøvde å logge på xbox live" så ALLE serverne har gått ned, dette skal være globalt fra USA til Sarpsborg.:/ så ingen kommer seg inn på xbox live ATM.

Endret av Thyrfing17
Lenke til kommentar
ok, så "US BORDERGUARD" PÅ xbox.com sier at "alle i hele verden har juleferie fra idag" så at alle prøvde å logge på xbox live" så ALLE serverne har gått ned, dette skal være globalt fra USA til Sarpsborg.:/ så ingen kommer seg inn på xbox live ATM.

Seriøst? Høres jo helt... Utrolig ut. I ordets rette betydning.

Jeg ble konstant logget av Live av en eller annen grunn i 11-12 tiden. Er noe gæli ja.

Lenke til kommentar

dette er forbanna dårlig av microsoft, nå har til og med han US borderguard på xbox forumet, sagt at det er tilbake til christmas.. men det tror neppe jeg, det kan jo ikke være sant, her betaler millioner av folk for en tjeneste som plutselig er nede...

Nobody knows. I heard a rumor that it might not be back until after christmas. Let's just hope that's not true!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...