Almadora Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 You could take on 4 five year old kids in a fight! Eller 5 4-åringer. YESS. Kult Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Dere har vel sett hva de gateungene i Hostel kan gjøre? Hahahaha, ja fy f'en Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) Det er sjukt ass.. Noen sett på Hoste part 2 da de spiller fotball med et hue.. xD Fikk lættiz.. Endret 23. desember 2007 av Knotten07 Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 30. Men nå ser jeg for meg et scenario hvor alt er lov, og hvor livet mitt og deres VIL gå til helvete. It's them or me. Men femåringer? Dem er jo ikke høyere enn 70-80 cm? Av en eller annen syk grunn hadde det vært morsomt å prøve. Vel vel, det kommer vel et TV-program i fremtiden en gang hvor dette er temaet tenker jeg. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 You could take on 4 five year old kids in a fight! Eller 5 4-åringer. YESS. It's coward killin' time. Lenke til kommentar
Zyrion Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 You could take on 14 five year old kids in a fight. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2007 30. Men nå ser jeg for meg et scenario hvor alt er lov, og hvor livet mitt og deres VIL gå til helvete. It's them or me.Men femåringer? Dem er jo ikke høyere enn 70-80 cm? Av en eller annen syk grunn hadde det vært morsomt å prøve. Vel vel, det kommer vel et TV-program i fremtiden en gang hvor dette er temaet tenker jeg. Japanerene lager vel det snart, de har så mange andre rare gameshow at ingenting overrasker meg med dem. Alt de lager er genialt, utrolig oppfintsom, og etter det har slått an i Japan så prøver USA å kopiere det, bare at de gjør en ELENDIG jobb. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) Hmmm, minner meg litt om Hostel edit: Fler som synes det òg der jeg Endret 23. desember 2007 av Sempron Lenke til kommentar
chokke Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 30. Men nå ser jeg for meg et scenario hvor alt er lov, og hvor livet mitt og deres VIL gå til helvete. It's them or me.Men femåringer? Dem er jo ikke høyere enn 70-80 cm? Av en eller annen syk grunn hadde det vært morsomt å prøve. Vel vel, det kommer vel et TV-program i fremtiden en gang hvor dette er temaet tenker jeg. Japanerene lager vel det snart, de har så mange andre rare gameshow at ingenting overrasker meg med dem. Alt de lager er genialt, utrolig oppfintsom, og etter det har slått an i Japan så prøver USA å kopiere det, bare at de gjør en ELENDIG jobb. Blir eventuelt kina og etbarnspolitikk, farmer hvor de spyr ut barn klare for ringen ved en alder av 5 år. Hulk Hogan knows best. Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 29. Jeg fikk litt lyst til å prøve dette, jeg. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 29. Jeg fikk litt lyst til å prøve dette, jeg. Nei, sånnt er slemt :!: Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 You could take on 30 five year old kids in a fight. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 You could take on 28 five year old kids in a fight. Takket vær min lillebror og hans venner har jeg prøvd noe lignende før. Bare synd ikke "alt" var tillat, det hadde vært enda bedre. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Fikk at jeg kommer til å 34 jeg . Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 You could take on 30 five year old kids in a fight. Kommer aldri til å gidde å prøve, selv om det hadde vært knakende morsomt!! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Jeg lurer på mår kommer det noe liknende for hvor mange jenter du kan banke i en kamp :!:, eller gutter Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 You could take on 25 five year old kids in a fight. De burde passe seg Lenke til kommentar
IndR Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 You could take on 26 five year old kids in a fight. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 "During the fight, would you feel morally comfortable picking up a child and using him/her as a weapon to throw at other children?" Hahahaha! :!: Fikk 21 btw. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå