Gå til innhold

Ditt favorittkontinent i Diskusjon.no-verdenen.


Hvilken kategori er din nummer en?  

249 stemmer

  1. 1. Hvilken kategori er din nummer en?

    • Bedrift
      1
    • Bil, båt og motor
      5
    • Digital foto og video
      10
    • Forbruker
      0
    • Hardware
      25
    • Jobb og utdanning
      1
    • Kultur
      41
    • Lyd og bilde
      5
    • Mobil og PDA
      2
    • Off topic
      51
    • Programmering
      13
    • Programvare
      7
    • Samfunn
      45
    • Spill
      32
    • Sport og fritid
      10
    • The eXperience
      0
    • Tilbakemeldinger
      1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det ble Samfunn, til tross for Helse, Seksualitet og Samliv. Det er så koslig når idiotene ryker i tottene på hverandre i P&S og gauler ut "NYLIBERALIST!" og "SOSIALDARWINIST!" i hytt og pine før de dissekerer hverandres innlegg grovt og sodomerer hvert avsnitt med en omstendighet som ville fått selv den mest talenftulle seriemorder til å få taleevnen redusert til vokaler.

 

Politikk & Samfunn <3

Endret av Heilage
Lenke til kommentar
Det ble Samfunn, til tross for Helse, Seksualitet og Samliv. Det er så koslig når idiotene ryker i tottene på hverandre i P&S og gauler ut "NYLIBERALIST!" og "SOSIALDARWINIST!" i hytt og pine før de dissekerer hverandres innlegg grovt og sodomerer hvert avsnitt med en omstendighet som ville fått selv den mest talenftulle seriemorder til å få taleevnen redusert til vokaler.

 

Politikk & Samfunn <3

Der fanget du enkelt, men effektfullt essensen i Politikk- og samfunnskategorien. :-D Akkurat slik kategorien ofte oppleves, og det er en opplevelse uten sidestykke. ^^

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Siden Off-Topic og Samfunn har blitt så møkk, så ser jeg bort ifra dem. Står igjen med Spill og Jobb og utdanning, endte på spill siden jeg er mest aktiv der.

 

Hva mener du med den karakteristikken?

:)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Siden Off-Topic og Samfunn har blitt så møkk, så ser jeg bort ifra dem.

 

Når var OT et bra forum?

 

OT er et endeløst hav av fornøyeligheter, men det kommer an på egen form også da, og det er ikke bestandig man "er der". Likevel har slik idle chit chat sin soleklare verdi, på tross av egen dagsform.

:)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...