Gjest Guest153 Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Ja, de siste dagene har jeg merket at det venstre øret mitt væsker fra rundt øreingangen. Jeg vet ikke hva det er for noe, om det er svette eller sårvæske, men det er helt gjennomsiktig. spiller ingen rolle om jeg sitter i ro i flere timer, eller om jeg klør der: det væsker fremdeles. Det gjør ikke vondt eller noe, men bare helsikkens irriterende. noen som vet hva det er og om det går over av seg selv? Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Om du har hatt ørebetennelse eller liggnende i det siste kan det hende trommehinnen er sprekt, da vil det i hvertfall væske mye. Tror du ville merka om trommehinna sprakk though. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) Vi minner om reglene for gjesteposting. Emnet for denne tråden er ikke sensitivt og forsvarer ikke gjesteposting, og tråden stenges derfor. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Endret 28. desember 2007 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg