Ferchie Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Jeg har ikke noe som helst behov for å være i sentrum av oppmerksomhet! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Jeg har ikke noe som helst behov for å være i sentrum av oppmerksomhet! Tsp! Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Du gir overhodet ingen mening noen ganger PencilCase! Er Tsp ment som ''tsk''? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Du gir overhodet ingen mening noen ganger PencilCase! Er Tsp ment som ''tsk''? At at jeg er uforståelig for de fleste, kan jeg leve med, men at du ikke vet om The Strategy Player, sårer bare bare pupper. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Ah jo, stemmer det, vet godt hvem han er haha, men nok om den saken, nå kan dere ha det morro videre barn! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Julebruskongen hadde vunnet suverent , han hadde bare lagd nunchaku av 2 tomme brusflasker m/småstein oppi lol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå