Gå til innhold

Ny gaming/photoshop mus

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har planer om og kjøpe ny mus. Jeg skal bruke den til både gaming og photoshop. Viktig at den er nøyaktig, rask, og ikke minst komfortabel og holde i

Har noen et tips?

Har ikke satt en prisklasse, bare kom med tips!:)

Har ganske små hender.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mest komfortable musen jeg noengang har brukt er Logitech MX900. Har brukt den privat i fire år, og den er fortsatt like god. Dessverre er den ikke å få kjøpt lengre, men musene MX518, G5 og G7 har akkurat samme designet, og er dermed like komfortabel. De er kanskje ikke like tunge (hvert fall ikke de med ledning), men det er ikke sikkert det er en fordel for alle heller. Jeg mener det er en fordel i Photoshop, i hvert fall ...

Lenke til kommentar

Bruker MX518 til spill og photoshop, og var ganske fornøyd. Steelpadden min begynner å bli skitten, og de putene under som fulgte med musa begynner å bli slitte, så den glir ikke like elegang i spill lenger, men bare å vaske musematta mi det egentlig. Og når jeg bruker photoshop for tiden er det på skolen uten mussematta, og rett på bord, og der funker den konge. Kanskje en smule lett, men ligger godt i hånda og presis.

I tillegg (dette kan man vel på de fleste nye spillmus) er det lett å forandre på sensiviteten, slik at i spill og photoshop er det lett å bytte kjapt hvis man skulle trenge det. Også liker jeg den snasne knappen som gir deg en oversikt over alle åpne vinduer som gør at du kan bytte kjapt mellom programmer.

Så alt i alt er dette fortsatt en av de beste musene mener jeg.

Lenke til kommentar
Bruker MX518 til spill og photoshop, og var ganske fornøyd. Steelpadden min begynner å bli skitten, og de putene under som fulgte med musa begynner å bli slitte, så den glir ikke like elegang i spill lenger, men bare å vaske musematta mi det egentlig. Og når jeg bruker photoshop for tiden er det på skolen uten mussematta, og rett på bord, og der funker den konge. Kanskje en smule lett, men ligger godt i hånda og presis.

I tillegg (dette kan man vel på de fleste nye spillmus) er det lett å forandre på sensiviteten, slik at i spill og photoshop er det lett å bytte kjapt hvis man skulle trenge det. Også liker jeg den snasne knappen som gir deg en oversikt over alle åpne vinduer som gør at du kan bytte kjapt mellom programmer.

Så alt i alt er dette fortsatt en av de beste musene mener jeg.

101% enig med mixel her, MX518 = det enkle er ofte det beste.

Endret av techs
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...