Gå til innhold

Kommer det en Worms oppfølger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Worms Armageddon står som seriens mesterverk. Det er i tillegg det spelet som får mest støtte av Worms-samfunnet og er best likt der ute.

Det er kome oppdateringar og nye funksjonar som gjer at det i praksis kan det meste WWP kan, men betre. Det er optimalisert for større skjermar, har massevis av ekstramateriale (blant anna Big Maps, brett som kan være enorme).

Lenke til kommentar

Sjølvsagt kjem det fleire Worms-spel...det ein gong spennande Team17 lev i desse dagar kun for å melke denne serien.

Worms var genialt når det kom, men for min del synest eg serien har gått i nedoverbakke etter Worms - The Director's Cut. For ei tid sidan skaffa eg meg ein PSP med Open Warfare 2, som har fått gode omtalar. Spelet var halvkompetent, og definitivt betre enn 3D-variantane, men WormsDC på Amiga-emulator grusar det fortsatt fullstendig.

Kay

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hva som var så dårlig med 3D, jeg elsket det, det gjorde kompisene mine også :)

Det var ikke dårlig, bare endel folk som er sære. Muligens det første spillet manglet oversiktskamera(husker ikke helt, lenge siden) men ellers manglet det ingenting fra de forrige spilla i serien.

Lenke til kommentar
Det eneste som jeg savna litt var den bulldozer gravemaskin saken, men det mest sugne worms spillet som jeg har prøvd er Worms Blast og det under siege spillet, husker ikke helt hva det heter.

Forts Under Siege sugde hardt ja. Prøvd det en gang. Skjønte ikke en dritt.

Worms Armageddon tror jeg nok er best, og det kommer fremdeles updates til det, faktisk! Men jeg spilte nok enern mest for mange år siden. Spiller Worms Live enda. På 360. Det er visst nesten det samme som Open Warfare 1 på PSP.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Det kommer et nytt Worms 2D spill til sommeren. Worms: A Space Oddity. Riktignok bare til Nintendo Wii.

Ellers så har ikke Team 17 noen planer for flere Worms spill enda. De skal nå fokusere på nye IP'er.

Lenke til kommentar

Det er kommet et nytt worms 2d spill til PSP. Det ser ganske fett ut.

Får håpe de tar til vettet og gir ut en skikkelig god 2dversjon til oss som ikke bryr oss med små håndholdte.

Folk begynner å skjønne at en dimensjon til ikke nødvendigvis gir et bedre spill.

Samme med flashy grafikk ><

Endret av Azper
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...