AnaXyd Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Heisann! Jeg og dama har straks vært sammen ett år(27. desember), og jeg sliter litt med hva jeg skal finne på. På halvtårsdagen bandt jeg et skjerf foran øynene hennes og førte henne rundt i hagen mens jeg håndplukket en rose til henne, og førte henne inn i ett mørk rom med små levende lys formet som ett hjerte på ett bord. Her fikk hun rosen, og en eske med selvplukket godteri. Syntes det var ganske bra av meg, men nå har jeg liksom brukt opp en skikkelig god idè til en dag som er ganske viktig.. Noen som har noen knallgode forslag som kommer til å smelte henne totalt? Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) Må definitivt være noe som minner henne om første gang dere møttes:) Noe romantisk på stedet dere møttes eller noe sånt. Hvis dette møtet ikke var noe særlig burde du kanskje ta den dagen dere ble sammen som utgangspunkt:p Endret 23. desember 2007 av Leeroymonster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå