kjakan_mm Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 hei.. er det noen har som har erfaringer med Dette Hovedkortet? Er skjermkortet bra? eller bør jeg kjøpe nytt i samme slengen? (gjerne sammenlign med andre skjermkort) Er lydkort bra? Og hovedkortet i seg selv. Lenke til kommentar
darkfury Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 kjøp heller ett nforce2 kort UTEN intergrert grafikk og ett separat vgakort Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 10. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2003 kjøp heller ett nforce2 kort UTEN intergrert grafikk og ett separat vgakort Fins det nforce2 kort uten integrert skjermkort?? :o uansett.. så har jeg skjermkort fra før man bare lurte på om skjermkortet var bra.. (og foresten kan jeg jo selfølgelig kjøpe nytt skjermkort uansett om jeg kjøper et nforce2 kort men integrert skjermkort).. Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Alle nforce2 kortene kan leveres uten vga, jeg har faktisk aldri sett et kort med vga før linken din kom opp Lenke til kommentar
Mr_Dillon Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Det er en GF4MX brikke som er onboard på nforce2 kortene. Greit nok dersom du ikke skal spille de aller nyeste råeste spillene, men dårlig til f.ex. BF1942. Andy Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 10. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2003 Det er en GF4MX brikke som er onboard på nforce2 kortene. Greit nok dersom du ikke skal spille de aller nyeste råeste spillene, men dårlig til f.ex. BF1942. Andy hvem mx kort..? 400 420 440?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå